Kost wat maar je hebt wat…
De prijs is geen obstakel.
Sterker nog.
Denk dat ze verhoudingsgewijs ronduit te goedkoop zijn.
Die cherry blossom YM is helemaal mijn ding.
Lijkt me zoals jij zegt “eind van de hobby”.
De betaalwijze is echter helemaal ellendig.
Wat had je online dan willen zien? iDEAL/Wero? Ik denk dat het perfecte normaal is en bij mijn weten werkt PayPal erg makkelijk en goed. Daarbij heb je de optie om aanbetaling te doen en 2e deel later. Beste luxe.
Ik wil niet inloggen updaten wachtwoorden downloaden cookies account aanmaken en al dat geneuzel in de marge.
Internetbankieren en pinnen vind ik al alles behalve hetero.
Daarom betaal ik horloges met een licht roze wijzerplaat het liefst cash.
Hier iemand?
Hoe lang heb je er op moeten wachten? Zit er aan te denken om de witte expedition te bestellen maar ben nog in dubio over de band. Welke adviseer jij?
Volledig brushed!
Dankjewel… duidelijk!
Reken btw op 8 weken levertijd. Ze maken hem op bestelling en reguleren hem 6 weken. Vandaar mijn oproep in het gezocht gedeelte…
Het is altijd lekker rustig in deze groep, dus ik dacht mijn Ginault Expeditioner maar weer eens in de groep te gooien. Zoals gebruikelijk bij Ginault is de afwerking perfect, de bezel smoooottthh, de lume sterk genoeg om bij te lezen (letten jullie op, Omega, Tudor en consorten), en is de kast ook nog eens heerlijk dun (11.5mm) voor een 300m diver. Tel daar de quick adjust op de sluiting en de prachtige blauwe wijzerplaat bij op en je hebt een geweldig horloge met een - helaas - wat twijfelachtige achtergrond.
Blijft toch echt mooi hoor. Beetje spijt van wegdoen van de mijne. Maar idd, die tweifelachtige achtergrond. Squale 1521 meer verhaal
Hij is mooi.
Mocht je ervanaf willen ![]()
![]()
Ik vind deze erg mooi, en de kwaliteit zit altijd goed met Ginault. Zit eraan te denken om hem te orderen (ook nu er nog korting op zit), maar aan dr andere kant, voor een iets hoger bedrag heb je een mooie Tudor.
Wat kost nu die gmt gebeuren?
Rond de 1500 euro, plus 400-500 aan transport en import-kosten.
Dus 2k.
Enerzijds gaaf, anderzijds weet je al dat t niet de investering waard is
Als het goed is wordt die vanuit een warehouse in Duitsland verzonden voor Europeanen… Heb ik altijd begrepen!