Op rubberb, erg content
Yep
Die van mij verkocht tijd terug.
Soms mis ik m
jammer dat ze zo prijzig zijn. maar dit zijn echt de beste homages… heb veel homages gehad maar ik moet zeggen een ginault is bizar goed. ik heb er 1 in het echt gezien naast een Rolex submariner 16610. het is echt bizar hoe goed ze zijn gemaakt. alleen jammer dat er geen logo op de sluiting zit. wat al snel oogt als een ‘‘kan elk bandje wel zijn’’ idee.
als deze ooit voor een leuke prijs online komt dan zal ik er zeker niet 2x over na denken
Mooie aanwinst weer
Hij is ook prachtig niet gedacht mooi deze blauwe bezel de ideale kleur
Ja erg gave kleur dus wederom geniet ervan
Gaat lukken tanks
Staat goed dat blauw idd
Hallo beste Ginault liefhebbers en eigenaars,
Heb mijn Ginault Blue Smurfs nu, pak hem beet, 3 jaar. Ooit een Rolex Submariner in bezit gehad en ik moet zeggen dat de Ginault er niet voor onderdoet. Ginault liep ongeveer met een afwijking van 3 seconden per dag. Een paar weken terug ging het uurwerk achterlopen. Het ankertje bleek defect en inmiddels gerepareerd door een horlogemaker. Loopt nu weer binnen specs. Draag het horloge dag en nacht terwijl ik ook nog andere horloges heb.
Ook gaat hij mee in bad, zwembad en zee. . Horloge is nog steeds als nieuw. Een goed punt is dat de band nog vrij is van krassen etc. Zeer goede kwaliteit dus. Horloge is zijn geld dik waard.
Helemaal mee eens
Staat hem top