Twee dingetjes zouden anders mogen: Geen ghost positie voor de datum die deze niet heeft en een logo op de sluiting ipv een generieke Rolex kloon sluiting. Maar dat is echt mierenne*ken hoor, ding is top!
Deze domineert inmiddels qua draagtijd mijn verzameling sinds ik hem heb. De onrust van flipperitus is met deze aanschaf vrijwel helemaal weg. Ik zie nog steeds veel leuks maar hoef het niet daarom te hebben.
Het is echt een waanzinnig mooi horloge en gewoon goed gebouwd. Ja een duidelijke “hommage” maar als je de bouwkwaliteit ziet in het echt dan snap je het meteen.
Ik begin ook serieus te overwegen een OR2 aan te schaffen. Toevallig niemand een liggen die er van af wilt?
Mooie foto ook
Prachtig.
Ginault moet er toch eens komen. Verdwijnt telkens op de achtergrond.
Blijft prachtig. Een mooiere hommage bestaat niet. Maar blijft jammer van de prijzen
het is niet goedkoop maar de beste keus als je hogere waarde van horloges niet fijn vind om te dragen en Rolex echt op je lijstje staat.
Gefeliciteerd. Het is een toppertje!
Dit is echt zo’n model waar je niet hoeft te wennen!
Zeer degelijk in elkaar gezet en alle details kloppen.
Wat een levertijd zeg, had ik nog “geluk” met bijna 16 weken. Maar nu kan het genieten eindelijk beginnen, veel plezier!!!
Nice , proficiat
Prachtige
Mooie fotos en prachtig model. En ben het helemaal met je eens,
Mocht hij onverwachts niet bevallen of een slechte smaak hebben, dips