Girard-Perregaux Tourbillon x Aston Martin ‘Three Flying Bridges’

Aston Martin werkt samen met horlogefabrikant Girard-Perregaux en komt met het horloge ‘Three Flying Bridges’. Het transparante horloge zou geïnspireerd zijn op een zakhorloge uit de 19e eeuw. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat biet direct eruit kan halen, maargoed.

Girard-Perregaux is sinds februari ‘Official Watch Partner’ van Aston Martin, waarbij dit het eerste horloge is dat uit de samenwerking voort komt

De polsband is gemaakt van kalfsleer en afgewerkt met rubberen inzetstukken die geïnjecteerd zijn met witgoud las ik (geen idee hoe dat werkt :man_shrugging:t2:). Het ontwerp hiervan is geïnspireerd op het interieur van oude Aston Martin-raceauto’s. De band ziet er op de onderste foto in ieder geval zeer bijzonder uit, zal wel een aardig prijskaartje alleen al aan hangen :sweat_smile:. Het horloge is 44mm.

Bijzondere verschijning!

8 likes

Eh, what? Witgoud in rubber?

2 likes

Ziet er allemaal een beetje Alixpress uit, zal het toppunt van horoogisch vernuft zijn, maar ja :roll_eyes:

1 like

Niet mijn stijl, maar het ziet er op zich wel goed uit. Het verschil met die cheap ass rommelhorloges zie je in één oogopslag volgens mij.

1 like

Bijzondere prijs ook

Los van die knotsgekke en erg lelijke band vind ik horloges waar je moet zoeken naar de tijd irritant. Nodeloos, nutteloos en onafleesbaar.

5 likes

Eens. Ik hou overigens er ook totaal niet van, maar het is best een ‘clean’ skeleton wat tof is

1 like

Op het eerste gezicht dacht ik dat er zwarte paperclips in zaten. Dit is ook niet mijn ding.

Nee deze ‘3 vleermuizen’ kan mij ook niet bekoren.

1 like

Ziet er imposant uit, maar de uurwerken van Charles Perregaux, zoals in mijn Omega uit 1947, spreken mij toch meer aan.

1 like

Aston Martin weet ook niet wat 'ie wilt… Eerst JLC, daarna Tag Heuer en nu dit…

Ik vind hem wel gaaf. Als ik de tijd wil weten pak ik mijn telefoon wel. :grin:

Mag ik gewoon zeggen dat ik dit heel lellek vind?

1 like