En weer een bericht over dit horloge:D Na alle reacties op mijn vorige topic over dit horloge wilde ik toch nog een laatste poging wagen om mijn klacht bij GP onder de aandacht te brengen. En dankzij de hulp van Tom is dat nu gelukt. Via de ceo in Amerika is mijn verhaal terecht gekomen bij het hoofd van internationale after sales support:)
Kijk, now we’re talking:)
Er is mij gevraagd om het horloge nogmaals op te sturen naar Zwitserland voor een controle/beurt. Ik neem aan dat dit deze keer goed gebeurt.
Omdat ik al heb aangegeven dat ik in het vervoer niet zoveel vertrouwen heb (waar eigenlijk, als het hierop aan komt nog wel in) heb ik als voorstel een adres in België gekregen in… Waterloo. De tranen sprongen mij nog net niet in de ogen toen ik dat las, maar nadat ik was bijgekomen bedacht ik me dat ik ook in de auto kan springen en eigenhandig het horloge kan gaan brengen. Het is volgens googel 200 km oftewel 2 uur rijden bij mij vandaan.
Ik heb dus een paar opties:
optie a: Wat, nóg een keer weg? Ik ben er klaar mee en ze bekijken het maar. Als ze die klok zo graag willen hebben, dan komen ze hem maar halen!
optie b: Ach, wat kan er nog misgaan? Deze keer heb ik er het volste vertrouwen in dat het in orde komt, het is een mooi gebaar en niet geschoten is altijd mis:) Hupsakee, gewoon in een doosje geprakt, aangetekend versturen en TNT ehm PTT, ohnee, PostNL doet de rest(tu)
optie c: Bij GP willen ze de omissie herstellen, die kans moet ik ze gunnen, maar wel op mijn voorwaarden, ik ga hoogstpersoonlijk dat ding in Waterloo bezorgen en hoe hij dan weer terugkomt, dat zien we dan wel weer.
Ik neig naar optie c, da’s duidelijk, maar wat zouden jullie doen?
Als dank, omdat je zo geduldig bent geweest om mijn hele verhaal door te lezen nog een geinig plaatje tot besluit:D
Malus65
http://www.flickr.com/photos/malus65/8442910908/]H_IMG_1592
by [url=http://www.flickr.com/people/malus65/[/url], on Flickr

Maar het versturen met horloges van dit bedrag…
(sorry voor deze nutteloze bijvoeging