Girard-Perregaux

Ze(model ferrari- GP’s bedoel ik) bestaan in alle kleuren ,maar horloge- gerelateerd hou ik meest van de rode wijzerplaat met liefst roodlederen band. Chrono24 heeft mooie exemplaren. En allicht zullen de horloges langer meegaan dan de wagens. Schijnen echte rampen te zijn.

Ik heb zelf een afkeer van ‘branded’ horloges, of dit nu GP Ferrari, IWC AMG, of JLC AM en dergelijke is.

Een rode horlogeband ben ik een liefhebber van, ik droeg mijn BP Flyback 15 jaar geleden al op een rode haai. Overigens onder de spotternij van vele andere horlogeliefhebbers.

Ik heb nog een oogje op een GP Ref. 4956 of 4958 maar dan uitsluitend non-Ferrari modellen

2 likes

Ze hebben een hele mooie duiker!

Ik ben niet zo van de duikers. Ik heb een Maen Hudson en dat is genoeg. Met één uitzondering, een Zenith Elite Rainbow

1 like

Van harte met “nieuwe” aanwinst :slight_smile::+1:
Mooie horloge en weer eens wat anders

Exact deze ‘gekocht’ op Chrono24 een tijd terug. Zeer redelijke prijs bij een Bulgaarse dealer met goede reviews.

Na het weekend deed het horloge het toevallig niet meer goed. Na een service zou ik hem alsnog mogen kopen.

Je begrijpt, nooit meer een bericht van gehad. Baal er nog steeds van, erg tof model!

Deze komt van een particulier uit Slovenië via Chrono24 met doos en papieren tegen een ongelooflijke prijs. Maar ja, geboden en geaccepteerd. Loopt fantastisch en ziet er zeg 95% uit. Doe ik het voor

2 likes

Ik ben benieuwd naar de combi met een rode band, voor zo een sportief horloge zou dat goed moeten kunnen denk ik.