Girard perregaux

Hallo,

ik heb bij een horlogemakertje, echt een ouderwets zaakje, helemaal vol met horloges die hij zelf heeft opgeknapt, o.a. een oude girard perregaux horloge zien liggen. Ik heb geprobeerd op internet te zoeken naar dit model maar ik vind het nergens. Heeft iemand een idee waar ik meer informatie kan vinden zodat ik in elk geval weet wat voor horloge het is, en wat een goede prijs zou zijn.
Er lagen o.a. ook een aantal zenith (handopwinders) een seamaster automatic (allen jaren 50 a 60 schat ik) en een vulcain uit de oorlog, erg mooi spul.

je kunt op chrono24 zoeken …of gewoon de naam ingeven op google en kijken wat je vind …
timezone …

Bedankt,

de juiste niet gevonden overigens, maar dit zijn wel een paar mooie sites om een beetje een idee te krijgen van prijzen enzo. De GP moet 500 euro kosten…en daarvoor wil ik dus wel graag weten of hij 1 goed werkt en 2 het in principe waard is. Er lag ook een omega seamaster die 350 moest kosten…wie weet. Vanmiddag nog maar even gaan kijken en misschien een fotootje nemen.
e

tja de prijs…voor de ene gp is het weinig …je ziet wel eens oudjes voor minder
kijk anders ook even op marktplaats daar staat volgens mij ook een model voor rond de 300,-

beste Eppie,
Van Girard Perregaux is vrijwel alles te achterhalen, zoals jaar van productie, verkoopprijs van toen en alle technische informatie die je maar wilt weten en of het nog te repareren is enz. Je moet dan wel twee nummers geven : er staat er een in de kast ( kan buiten- of binnenkant zijn ) en een nummer van, meestal, 7 getallen op het uurwerk. Als je die weet kan ik je verder helpen,
Peter