Gisteren bij ome Igor om de hoek langsgeweest

Gisteren had ik een dag vrij en ben ik met mijn vrouw naar een winkelcentrum hier in Moscow geweest.

Ik ben al een tijdje op zoek naar nog een leuk aandenken aan Rusland; wilde een klokje met alarm-functie op de kop tikken voor niet al te veel geld - gewoon als aardigheidje. Natuurlijk moest het opschrift op de wijzerplaat in het Cyrillisch alfabet zijn.

Geslaagd: hier mijn nieuwe alarm-klokje. Ik weet dat er nogal wat fans van Russische horloges hier zijn, dus ik heb vast een plaatje geschoten.

Er moet alleen nog een ander bandje om: er zit nu een vreselijk goedkoop ogend “echt namaak-leren” bandje om. Ik koop er nog wel eens een mooie donkerblauwe krokodillerleren band voor. Verdubbeld de waarde van 't horloge ook gelijk :slight_smile:
Ik vind de blauwe kleur van de wijzerplaat wel fraai. Ook de matte kast ziet er best goed uit.

En, wat denken jullie ervan ?

Groet
Mark

Aha een Aviator Sturmovik, gewijd aan het jachtvliegtuig welk de schrik was van de Messerschmit’s en Fucke Wulfs.

Arjay

Kende dit model niet, maar ziet er goed uit (tu) mooie strakke dresswatch! wat is de diameter?
Leuk aandenken aan ome Igor :smiley: Veel plezier ermee!

Ik vind 't een heel mooi klokje,Mark (tu) hoe groot is het ? en wat voor geluid komt er uit ?
zo te horen is het ook nog leuk qua prijs, 50 euro ?
wristshot zou ook wel aardig zijn.

groet, André

ziet er goed uit ? zijn die horloges daar nu een stuk goedkoper dan via internet ?

mooi klokje , ziet er goed uit (tu)

Als ie het zelfde klinkt als mijn Poljot alarm, dan een soort “snerpend geratel”, 13 seconden lang.

Het geluid is hier
http://www.poljot24.de/de/assets/epitop/descr.htm
te horen (Julian Kampmann).

mooie klok, proficiat !

yep - vertaald vanuit het Russisch: de “vliegende tank”

Groet
Mark

ongeveer 40 mm.

Groet
Mark

Nee, ik denk niet dat horloges hier goedkoper zijn dan via het internet.
Zelfs de Russische merken als Poljot, Buran etc zie ik hier voor dezelfde prijzen als waarvoor ik ze op 't internet zie staan.

Groet
Mark

Inderdaad - dat is een goede weergave van het geluid. Het dempt behoorlijk als je 'm om de pols hebt maar ik zal er in ieder geval wel wakker van worden (ook al omdat ik nooit een horloge 's nachts aanhoud)

Groet
Mark