Gisteren gekocht

Ik heb gelukkig wat reserves, maar ik heb ze alle 3 voor 900 euro kunnen kopen. Ik moet je echter eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat een redelijke prijs is. Dit leek me echter - afgaand op wat ik op internet heb kunnen vinden - een goede prijs. Misschien is het teveel, maar ik had het in ieder geval wel over voor deze horloges. Ik denk dat ik je ‘advies’ maar opvolg: ik zoek maar niet meer naar een rode draad in mijn colletcie, maar koop gewoon - als het budget het toelaat - wat me op dat moment boeit (en in principe is dat ook een mooie rode draad!).

Ze zijn vandaag binnen gekomen en het zijn stuk voor stuk juweeltjes!! Ze zien er echt nog heel gaaf uit. De foto’s die ik geplaatst had zijn zo scherp dat ze ieder ‘oneffenheidje’ zichtbaar maken, terwijl deze met het blote oog nauwelijks zichtbaar zijn. Ik ga hier nog heel veel plezier van hebben!
Wat ik heel erg leuk vond aan de reacties van de afgelopen dagen, waren de verschillende voorkeuren. De meesten van jullie vonden de Longines weliswaar het mooiste horloge, maar ieder horloge heeft wel een keer op plaats 1 gestaan. Ik prijs me dan ook zeer gelukkig dat ik ze allemaal mag/kan koesteren. Nogmaals bedankt voor alle positieve reacties.:~

dmc Schreef:

Ze zijn vandaag binnen gekomen en het zijn stuk
voor stuk juweeltjes!! Ze zien er echt nog heel
gaaf uit. De foto’s die ik geplaatst had zijn zo
scherp dat ze ieder ‘oneffenheidje’ zichtbaar
maken, terwijl deze met het blote oog nauwelijks
zichtbaar zijn. Ik ga hier nog heel veel plezier
van hebben!
Wat ik heel erg leuk vond aan de reacties van de
afgelopen dagen, waren de verschillende
voorkeuren. De meesten van jullie vonden de
Longines weliswaar het mooiste horloge, maar ieder
horloge heeft wel een keer op plaats 1 gestaan. Ik
prijs me dan ook zeer gelukkig dat ik ze allemaal
mag/kan koesteren. Nogmaals bedankt voor alle
positieve reacties.:~

Ho, Ho,… mooi dankwoord, maar nu nog een zooi aan eigen foto’s posten natuurlijk!! :wink:

Extra’s foto’s zijn welkom met name van de Longines! :slight_smile:

Fijn dat ze in het pulletje vallen!

Veel kijk en draag plezier(tu)

Nu nog even de ‘echte’ foto’s:D:D

Ik zal echt proberen om goede foto’s te maken van de betreffende horloges, maar geloof me: dat wat ik aan foto’s gekregen heb, is niet te overtreffen en zeker niet met die kl.t. camera die ik heb. Iedere keer als ik een close-up wil maken, wordt het onscherpe foto. Ik snap er dan ook helemaal niets van als ik zie dat andere forumleden nb betere foto’s kunnen maken met hun mobiele telefoon dan ik met mijn 9.1 miljoen pixel camera. Misschien moet ik de handleiding nog een keer beter lezen (zucht). Maar ik merk wel dat ik er niet onderuit kom…:wink:

Meestal moet je voor close-up opnamen een camera instellen met het ‘tulp’ symbooltje.

Zeer mooie klasse klokken!
Mooie colectie, bedankt voor de foto’s.

Greetz Erik

Prachtige horloges! (tu) en dat allemaal op één dag gekocht ::o veel plezier ervan!