Gisteren gekocht

Gisteren de volgende horloges gekocht:

en deze:

en deze:

Ik hoop dat ze goed zijn!!

Mijn beste,

Wat een schitterend trio aan horlogerie!!
Met name de Longines Flagship vind ik een zeer mooi horloge.

Alleen de tekst ‘ik hoop dat ze goed zijn’ begrijp ik niet helemaal??
Tenzij je ze gisteren hebt gekocht en ze nog moeten arriveren.
Mocht het laatste het geval zijn: dan zien ze er in ieder geval bijzonder goed uit!!

Succes in ieder geval met het koesteren en vooral dragen van dit amoureuze trio

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooi hoor, waar heb je ze vandaan???

Vind met name ook de Longines erg mooi! (tu)

Prachtige longines!:~

Ook leuk dat de doos nog bij die 300 Hz zit!

Gisteren was een topdag (tu)

Bedankt voor de complimenten. Ik moet inderdaad de horloges nog ontvangen; maandag worden ze verstuurd. De reden waarom ik schreef: “ik hoop dat ze goed zijn”, heeft ook te maken met het feit dat deze geweldige hobby eigenlijk helemaal nieuw is voor mij. Ik heb totaal geen kennis waardoor ik al vrij snel het risico loop dat ik een miskoop doe en/of ‘belazerd’ wordt. Zeker omdat ik deze horloges via marktplaats gekocht heb. Ik heb echter wel hele goede en positieve ervaringen met degene van wie ik deze horloges gekocht heb.

Dank je wel. Ik vind zelf de Longines eigenlijk ook het mooist, maar omdat ik al 2 Omega’s had, wilde ik eigenlijk hier qua verzamelen een beetje mee doorgaan. Ik acht de kans echter vrij groot dat er straks geen enkele lijn in mijn verzameling valt te ontdekken omdat ik steeds weer opnieuw geïnspireerd wordt. De horloges heb ik via een contact op Marktplaats gekocht. Van deze meneer had ik een Omega Constellation gekocht en hij handelde de zaak zo netjes af dat we contact bleven houden. De beide Omega’s hebben toen niet eens Marktplaats meer gehaald. Hij mailde ze mij, zodat ik de eerste keuze had. Ik heb toen de Longines erbij gekocht om voor wat extra korting in aanmerking te komen.

Dank je wel. Ik ben ook erg blij en heel erg benieuwd als ze dinsdag arriveren!

Gefeliciteerd met je aanwinsten, veel plezier ermee.
Ze zijn subliem, ik zou ze allemaal in mijn collectie willen!
Dat lijkt mij een bijzonder goed adresje, waar je ze vandaan hebt.

dmc Schreef:

Ik heb toen de
Longines erbij gekocht om voor wat extra korting
in aanmerking te komen.

De volgende keer wil ik je wel helpen om aan de korting te komen!! :wink:

Stuk voor stuk mooie horloges en met i.d.d. de Longines als mooiste;)

Veel voorpret en straks veel draagplezier ervan!

Zo, je laat er geen gras over groeien:D Meestal koop je eens één horloge, maar dit zijn er meteen maar drie!
Mooi setje hoor(tu) Ik ga met Coenraad (Tissot6) mee en vind de Longines het ‘vlaggeschip’ van dit fraaie trio.
Maar de beide Omega’s, vooral de 300Hz, mogen er ook zijn!

Hallo,

Ik denk dat je geen spijt gaat krijgen van je aankopen. De Seamaster staat op 1 voor mij :~.

Tabee

Die Longines vind ik echt om te smullen, maar die andere twee mogen er ook zeker zijn. Goede keuze!

B)- Overvalletje gepleegd ofzo ? :smiley:

Maar nu ernstig : alle drie zouden ze in mijn laatje en om mijn pols niet misstaan .
Met geheven hoofd geef ik dan ook toe stikjaloers te zijn .

Met geduld wacht ik het verloop van deze week af uitkijkend naar je eigen foto’s bij aankomst
van deze drie schoonheden .

Yo , Manu .

Iedereen bedankt voor de leuke en lovende woorden. Ik verwacht de horloges morgen binnen te krijgen, maar je zult net zien dat er niemand thuis is als ze afgeleverd worden… We zullen zien, maar zodra ze binnen zijn, meld ik me weer!

dmc Schreef:

Iedereen bedankt voor de leuke en lovende woorden.
Ik verwacht de horloges morgen binnen te krijgen,
maar je zult net zien dat er niemand thuis is als
ze afgeleverd worden… We zullen zien, maar
zodra ze binnen zijn, meld ik me weer!

Ben benieuwd naar de eigen foto’s en met name van de lingines!

als je begint dan begin je ook goed zeg!
Erg mooie horloges, ik vind vooral die 300Hz erg mooi, maar dat is net zoiets als kiezen tussen Claudia Schiffer of Gisele Bundchen :slight_smile:

Had je geld over (of was het een super koopje)? Mooie aanwinsten! Gefeliciteerd en bij voorbaat alvast veel plezier.

Enne, er hoeft niet per se een lijn in je collectie te zitten? Als je iets mooi vindt en je wilt en kunt het kopen, waarom dan niet. Het is geen wet die voorschrijft dat je alleen duikers, of chronografen, of fligers, of… moet verzamelen. Mijn verzameling bestaat ook uit van alles, maar wel wat ik mooi vind (en daarom gaat er bijna nooit eentje weg).

Groeten,
Niels

mooi die flagship, en een prachtig uurwerk ! de ander zijn ook leuk, veel plezier ermee.