Echt lellie
Ik weet niet of dit een strikvraag is, maar ik zou niet weten waarom deze fake is
Geen idee. Die Givechy horloges zijn nieuw nog best duur en alles wordt na gemaakt (al gauw ±1000 euro retailprijs ). Ik heb er 0 verstand van en wil het voor dat ik hem te koop zet het voor de zekerheid wel weten
Deze was 198 euro, lijkt er veel op als je het mij vraagt.
Zal wel gewoon zoiets als Balmain zijn, dure kleren maar goedkope horloges met een matige afwerking. Want in horloges zijn ze niet bekend en dat is ook niet hun core business.
Die lijkt er inderdaad veel op. Die 198 is dan de tweedehands prijs zo te zien.
Dat sowieso, maar dat geeft je misschien toch een ander idee over de fake markt nu.
Nog een gevonden:
150 euro tweedehands. Een fake lijkt me onwaarschijnlijk met deze afschrijving dan, als hij echt eerst 1000 euro+ kostte. Denk dat je gewoon een echte hebt hoor.
Een ander model met dezelfde doos:
Alleen een iets andere tag, ik denk dat merken als dit gewoon generieke dozen gebruiken voor alle modellen.
Zelfs een seiko 5 van 100 euro wordt nagemaakt. Maar ik hoop natuurlijk dat hij echt is Zou een leuke meevaller zijn.
Maar vind je hem wel mooi?
Onbegrijpelijk gewoon, dat is al instap joh.
Maar wat moet jij met een Givenchy horloge? Klaar met Seiko?
Staat gucci bij z’n givenchy pak
Ah oke, dan snap ik het!
Niet aan beginnen
Givenchy is toch zo’n omhoog gevallen (en inmiddels weer omlaag gevallen) modemerk?
Dit lijkt mij qua horloges in de lijn met DKNY, Armani, Hugo Boss, etc…
Als deze horloges voor 1000+ verkocht zijn heeft daar zeker iemand een scheur in z’n broek gelachen… Toch 950,- pure winst in dat geval.
Zo een beetje het meest goedkope quartzuurwerk ever…
Is nog aan de lage kant denk ik
Inderdaad… Ik wilde het nog een beetje netjes houden
Swiss Parts Mov’t. Dus de schroefjes zijn wellicht Zwitsers.
Of nog erger, alleen de batterij. Dan heb je zo’n lekkende Renata.