Tag Heuer wat doe je nu?!?

Heren leden,

Dit is toch echt not done in een horloge met een list van meer dan 2K? Die plastic spacer, meine gute.

Mega deal breaker en mijns inziens een bevestiging waarom Tag Heuer vandaag ter dag niet meer zo relevant is in de wereld der horlogerie. Wat is jullie mening? Is de plastic spacer in de Aquaracer een dealbreaker voor jou?

Lets talk watches! Cheers!

3 likes

Je koopt een TAG, je zit er niet mee.

4 likes

Boehoe. Merk je niks van. Overigens krijgen wij dezelfde YouTube aanbevelingen. Want je post altijd dezelfde filmpjes als ik net te zien krijg. :joy:

8 likes

Dat deed/doet Tudor ook hoor. De ETA Black Bay als voorbeeld.

1 like

Nee. Ik vind deze Aquaracer tof, hoe de binnenkant van de kast er uit ziet boeit me weinig…

10 likes

Ik zie het probleem niet zo. Het zit niet in het zicht en het functioneert verder prima.

3 likes

Ik begrijp het niet. Waar maak je je nu druk om knul.

13 likes

Je kan er een mening over hebben, maar wat zegt het over de kwaliteit?
Was het een beter horloge geweest als hij 35mm was geweest?

3 likes

ik krijg hele andere dingen te zien, maar dat zal wel aan mijn zoekgedrag liggen

iemand is de poll vergeten zie ik

Is de plastic spacer in de Aquaracer een dealbreaker voor jou?

  • ja
  • nee
  • denk toch aan de resale value

0 stemmers

2 likes

No one ******* cares :raised_hands::ok_hand:

2 likes

Kies minstens twee opties? :thinking:

2 likes

Dat is de grap snapje

2 likes

Ah, ik snap je.

I zou het zelf wel kut vinden als ik 2k stuk sla aan een zogenaamd premium merk en er zit een goedkoop prulletje in.

Maar ja ik koop ook geen tag van 2k dan koop ik liever een GS.

5 likes

Laatst ergens gelezen dat plastic beter was voor de schokbestendigheid. :man_shrugging:

6 likes

Die met groene plaat is best gaaf! Waar blijft zijn review van de VC Overseas? Als die er is wil jij dan het filmpje plaatsen @RLC ?

1 like

Klein is toch niet (altijd) goedkoop?

Tag Heuer is geen enkele deal voor mij, wat een nono merk is dat👎

1 like

Moet ik toch een beetje ook aan dit horloge denken :blush: (kost ook een paar euro meer)

1 like

In een horloge is alles klein :wink: