En zelf vind ik dit costcutting in de ergste vorm.
Vooral omdat Tag-Heuer hier in het verleden al gedeeltelijk mee op hun smoel gegaan zijn.
Kijk eens achter het deksel bij een Steinhart… En vraag je dan af of je niet een beetje genaaid wordt voor 2k bij een Tag-Heuer waarin ze deze plastic spacers gebruiken.
ik vind verschillende Tags erg mooi, zeker mijn aquaracer 500m. Maarja, een horloge dient in mijn ogen ook redelijk nauwkeurig de tijd aan te geven. En dan heb je dus een calibre 5 in je aquaracer die 8 min per etmaal verliest. Ja, gewoon nieuw gekocht. Na volledige service is er ongeveer een minuut tijdwinst. Dus iets van 7 min verlies. Het hoort een beetje bij automaten krijg je dan bij de ad te horen. Tja. Het weerhoudt mij wel van aanschaf nog een Tag. Of er nou plastic aan zit of niet.
Goed gelezen. En of dat nou 6m30 is of 7m10 laten we maar even in het midden. De dag beginnen met 8 m voorsprong en aan het einde van de dag ben je nog op tijd…
Het is sowieso raar om iets overbodigs te kopen als een sieraad en dan te miepen over afschrijving. Doe het het omdat het kan of voor de lol en anders niet.
Ken nog iemand die een calibre 5 heeft in Carrera vermomming. Zelfde euvel. Ik neem geen genoegen met verkooppraatjes dat ze hooguit paar seconden per dag verliezen. Wees daar eerlijk over. Het horloge is opgestuurd geweest, zou het bij andere ad ander resultaat opleveren? I doubt it
Ik heb een TAG Heuer Aquaracer 500M (Calibre 5) gehad, liep +2 spd. Na een onderhoudsbeurt zelfs +1 spd.
Da’s accurater dan mijn Omega Planet Ocean (+1.5 spd) en Rolex Explorer (+2 spd).
Calibre 5 (Sellita uurwerk) is gemakkelijk te reguleren…