Tag Heuer wat doe je nu?!?

Doen ze dat ook niet omdat anders het horloge onnodig zwaar wordt als deze b.v. van staal wordt gemaakt. Het ziet er wel altijd knullig uit, een klein uurwerkje in een groot horloge.

Vind deze best gaaf. Weer wat rustiger dan al die drukke modellen. Al kan het nog steeds beter.

Dat Heuer 02 en 80 hours. Ik snap dat soort teksten niet.

5 likes

Dit is al een aardig tijdje bekend.

En zelf vind ik dit costcutting in de ergste vorm.
Vooral omdat Tag-Heuer hier in het verleden al gedeeltelijk mee op hun smoel gegaan zijn.

Kijk eens achter het deksel bij een Steinhart… En vraag je dan af of je niet een beetje genaaid wordt voor 2k bij een Tag-Heuer waarin ze deze plastic spacers gebruiken.

1 like

En dan kijk je naar de voorkant van de Steinhart en besef je dat je 4 barkies heb weggegooid.

3 likes

Met zo’n beetje alles wat je koopt schrijf je af. Waarom maakt dat in dit geval iets uit?

1 like

Zeg je tegen iemand die alles wil met een Rolex logo :sweat_smile:

Is nog altijd de helft van wat je wegflikkerd als je je zo’n Tag voor list laat aannaaien.

Da witte gij ok oale aerappol! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Afschrijving heb je alleen als je hem verkoopt :innocent:

3 likes

Ja da’s waar natuurlijk! :+1:

1 like

ik vind verschillende Tags erg mooi, zeker mijn aquaracer 500m. Maarja, een horloge dient in mijn ogen ook redelijk nauwkeurig de tijd aan te geven. En dan heb je dus een calibre 5 in je aquaracer die 8 min per etmaal verliest. Ja, gewoon nieuw gekocht. Na volledige service is er ongeveer een minuut tijdwinst. Dus iets van 7 min verlies. Het hoort een beetje bij automaten krijg je dan bij de ad te horen. Tja. Het weerhoudt mij wel van aanschaf nog een Tag. Of er nou plastic aan zit of niet.

2 likes

7 minuten per dag?

Goed gelezen. En of dat nou 6m30 is of 7m10 laten we maar even in het midden. De dag beginnen met 8 m voorsprong en aan het einde van de dag ben je nog op tijd…

1 like

Daar nam jij genoegen mee “het hoort er bij” als antwoord?

1 like

Het is sowieso raar om iets overbodigs te kopen als een sieraad en dan te miepen over afschrijving. Doe het het omdat het kan of voor de lol en anders niet.

2 likes

Ja…gewoon Ja…! Voor 2k hoef ik geen plastic troep in mijn horloge. Ieder die dat niks uitmaakt prima. (Geloof ik geen bal van :wink:)

3 likes

Plastic spacer? Geen probleem!

  • lichtgewicht
  • antimagnetisch
  • schokbestendig
  • minder gevoelig voor temperatuurschommelingen

Prima oplossing :+1:

10 likes

Ken nog iemand die een calibre 5 heeft in Carrera vermomming. Zelfde euvel. Ik neem geen genoegen met verkooppraatjes dat ze hooguit paar seconden per dag verliezen. Wees daar eerlijk over. Het horloge is opgestuurd geweest, zou het bij andere ad ander resultaat opleveren? I doubt it

1 like

Ik heb een TAG Heuer Aquaracer 500M (Calibre 5) gehad, liep +2 spd. Na een onderhoudsbeurt zelfs +1 spd.
Da’s accurater dan mijn Omega Planet Ocean (+1.5 spd) en Rolex Explorer (+2 spd).

Calibre 5 (Sellita uurwerk) is gemakkelijk te reguleren…

1 like

Dat mag absoluut niet. Als het meer dan 10 seconden was nam ik er al geen genoegen mee

Wat is in hemelsnaam een spacer? Ik dacht dat het een manier was om @Drex te omschrijven…

4 likes