Tag Heuer wat doe je nu?!?

Stoor me er geen moment aan

Is trouwens al oud nieuws toch?

14 likes

afbeelding

4 likes

Heb je het horloge bloot gesteld aan magnetisme? Lijkt wel gemagnetiseerd dat hij zo ‘slecht’ loopt.

Absoluut. Helemaal mee eens.

Ik vind een Aquaracer gewoon een heel gaaf ding.

12 likes

hier een metalen spacert

3 likes

Wat zou je eraan doen?

En nee, niet blootgesteld aan magnetisme oid.
Ik vind het belachelijk voor een horloge van 2,5 k. Laat daar geen twijfel over bestaan. Maar de fabriek kan het niet eens veranderen, en ik ken dus meer. Dus wat is normaal?

Minder dan 10 seconden per dag. Idealiter een afwijking van 5 seconden of nog minder.

Wil je graag geloven, edoch hier utopie. Kon hoge korting krijgen op volgende omdat ik ontevreden was. Toen waren we helemaal uitgepraat…

Magnatized misschien
Ik had zo’n blauwe demagnatizer, zo’n machientje gekocht op Amazon, kost je een tientje geloof ik
Lost het probleem goed op :+1:t3:

1 like

Een dealbreaker nee, ik koop wat ik mooi vind en historie/heritage zijn mij verder geen dubbeltje waard. Als de kwaliteit van het uurwerk verder goed is maakt mij die spacer niet veel uit. Ik vind het niet mooi en dus hadden ze lekker een dicht deksel erop moeten zetten.

Die zichtbodem is, eigenlijk wat het zegt een zichtbodem. Leuk voor newbies maar wij hebben het allemaal wel gezien denk ik. Met alle klokkies die ik heb gehad kijk je er 1 of 2 x naar en ziet het er leuk uit. Dus aangezien die op de pols zit geen dealbreaker dus.

2 likes

Maakt mij niet uit, plastics zijn licht en slijtvast.

Kopen, kopen, kopen!

Nee, sterker nog: Ik wil 'm wel! Achterdeksel blijft er toch opzitten, dus ûh …

2 likes

De groene dan he. :v:t2:

1 like

Heb iets meer met de blauwe, maar we polderen gewoon … in ieder geval moet 't een kleurtje zijn! :wink:

1 like

Precies hier dacht ik ook aan, maar misschien heeft Ralph liever blik ?

1 like

Dat kan zeker wel. Er was blijkbaar nog steeds iets mis. Het is ver buiten specificaties.

1 like

Alles behalve. Bestel maar eens een midget.

5 likes

Ik ga van de week een Pelagos kopen, tis toch te bidden dat er geen plastic uurwerk ring in zit…

2 likes