Gizmo outlets hetzelfde als ioomobile

Wat pech op ebay. Vorige december 2 horloges besteld in dezelfde week bij Gizmo outlets.
Eerst sarb 017 (alpinist), daarna sarb 035. Betaald met credit kaart gekoppeld aan paypal.

Een goeie week later mocht ik de witte sarb ontvangen. Het tracking nummer van de alpinist werkte echter niet van in den beginne. Dit gemeld en men zou ernaar kijken. Ik steeds geduldig wachten en af en toe informeren tot ik vorige week aangaf geconcludeerd te hebben dat het horloge niet meer zou komen en ik een refund wou. Men wou dat ik nog een week wachtte en vandaag de refund effectief gekregen. Ook via Paypal en ik verlies nu een 15-tal pond aan paypalkosten. Leuk zeg!!
Heb zelfs geen zin dit aan te kaarten bij die mannen. Het kan me niet meer schelen.
Was echter van plan om zodra ik het geld terug had, er elders een te bestellen.
En blijkbaar is Ioomobile dezelfde winkel als gizmo outlets, want bestellen lukt er niet. Verkoper accepteert geen biedingen of voorstellen tot kopen van mij.

Geblacklisted dus, zogezegd een onbetrouwbare koper.
Hier zit ik mee in mijn maag. Er zit overduidelijk een kink in hun supply chain en dan verdenkt men de koper zonder bewijs!
Naar! En de alpinist daar zal ik misschien maar meteen niet meer aan denken!

Even een nieuw eBay account aanmaken.

2 likes

Dank voor de tip. Heb ik gedaan en nu fingers crossed.

1 like

Betaal je bij ioomobile (net als Gizmo) ook geen BTW etc?

Hoi, wel, de tweede alpinist ligt nu bij de douane. Indien hij niet lang blijft liggen, zal ik je het snel weten te zeggen. Zal afhangen of ze er de werkelijke waarde hebben opgezet of niet. Ik vrees dat het zo zal zijn.

Maak je niet te sappel, hetzelfde is mij overkomen met een SARB035 en ik ken tenminste één ander forumlid wat het met een SARB033 heeft gehad. Ze kunnen me blacklisten zoveel ze willen, maar ik verdenk die tent er van dat ze dingen af en toe gewoon niet opsturen, punt.

Ik heb daarover geklaagd bij eBay.

Volgende SARB035 bestelling gedaan via 1st-outlet / citiwide, die zou wel onderweg moeten zijn.

1 like

@Sirlatete ondertussen het horloge moeten inklaren door factuur op te sturen. Dus inderdaad bijkomende kosten.