Mooi, inventief en lief voor je vrouw
Doet zij nu ook iets voor jou andersom?
Mooi, inventief en lief voor je vrouw
Doet zij nu ook iets voor jou andersom?
Gaaf
Dit soort projectjes zijn niet voor de icidentals maar om de continuïteit te borgen😉
Ik vind dit soort dingen altijd leuk om te lezen maar bij mijn eigen werk vergeet ik vaak foto’s te maken. En dat maakt een project verhaal toch leuker!
Dus nu zowaar aan gedacht en probeer dit een volgende ronde ook weer!
Leuk verslag en leuke mod!
Heel gaaf gedaan!
Ik ben zelf ook liefhebber LHD/destro modellen, dus dit vind ik erg inspirerend. Nu kriebelt het om zoiets bij een nh36 te proberen (dat wordt leuk met plastic day & date schijven ipv metaal!
)
Dank voor de post!
Mooi werk maar, ik draag om die reden mijn horloges rechts.
Was het niet minder werk geweest om haar van een wissel naar rechts te overtuigen?
Dan moet je ook met dial dots gaan werken denk ik, ik dacht niet dat bij de NH fam uurwerken de wijzerplaat zo om te draaien is. Volgens mij kom je niet uit met de pinnen van de wijzerplaat.
Plastic datumschijf verbouwen en schuren, succes!
Misschien wel eea voor te koop omdat er aardig geknutseld wordt met deze Seiko uurwerken.
Ben benieuwd!
Haha, dat was actueel met de verkiezingen toch😉
Laten we een heel klein beetje links er in houden.
Mijn autistische ik heeft ook moeite met een horloge rechts, hoort niet in mijn brein🙃
Heel slim opgelost. Nice
Mooi opgelost, dank voor het delen
Helemaal gelijk in. Daar ben ik mij ook van bewust.
Gelukkig heb ik dat al wel eerder gedaan met no-date wijzerplaten, dus dit met de toevoeging van datum schijven aanpassen lijkt mij wel een leuke nieuwe uitdaging
Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.Succes vast!
Wow, echt mooi gedaan
Erg leuk gedaan!
Dat “even” komt vast velen bekend voor