Hoewel, nu ik vandaag bekijk wat ik gisteren âBuy it nowâ kocht (2 Seiko 6309-7040âs) ben ik nog niet eens ontevreden. Het probleem bij de verkoper, waar ik al eens eerder iets kocht, is dat zân producten ook echt niet beter zijn dan de omschrijving. Ik heb inmmiddels maar twee nieuwe bezel inlays besteld en de uurwerken moeten minimaal een beurt.
Wat vinden jullie? Valt er nog meer op wat niet klopt?
Indien je met bieden of direct kopen, er van uit gaat dat het rommel is waar je ook nog âverassingenâ bij kan ondervinden, valt het gezien de prijs meestal wel mee.
Blijft uitkijken ik koop daar enkel met de bedoeling om een aardig projectgeval te kopen.
Een paar weken geleden twee 7002-7000 en een 6309-729A bij hem âgewonnenâ.
De duurste kostte 22 euro en de goedkoopste 12 euro.
Alle drie in heel mooie staat, met nieuwe wijzertjes en sommige met nieuwe wijzerplaat.
Je kunt nu helaas niet meer bieden,alleen gelijk kopen.
Je moet wel goed op de fotoâs kijken en de beschrijving goed lezen voor je wat koopt.
De seikoâs die je gekocht hebt zien er best goed uit, ze stonden er ongeveer een week op.
Met wat geluk heb je ze voor weinig geld weer in goede staat.
Groeten, Chris.
Glaasje op en dan lekker Ebayen, ik weet er alles vanâŠ
Zodoende dan ook dat ik mij meerdere malen heb laten verleiden tot een aankoop bij speedtimercollection en heb ongeveer even zo vaak de horloges retour gezonden, daar doen ze helemaal niet moeilijk over maar kost je wel de verzendkosten.
Horloges waren altijd of defect of de omschrijving klopte niet en ik had een franken in de zak gekocht.
Ondanks dat ben ik toch nog steeds die verkoper in de gaten blijven houden en er is sinds een maand of 3 wel het 1 en ander veranderd.
3 maanden geleden zijn ze even gestopt en onder een andere naam verder gegaan, dat duurde maar een week ofzo en daarna weer onder speedtimer verder met het grote verschil dat ze nu wel aangeven als er iets niet klopt met het horloge (verkeerde dail ofzo)
Begrijp me goed, ik wil niet zeggen dat deze verkoper nu wel te vertrouwen is maar alleen dat er een verschil is, onlangs werd hij hier op het forum nog toepasselijk âde schroothandelaar uit Spanjeâ genoemd en 1 horloge die ik wel gehouden heb en vervolgens naar Richard Askham voor een beurtje heb gestuurd werd door hem feilloos herkent " die heb je zeker uit Spanje"
Ik weet er alles van. Maar met een âpaarâ biertjes op ben ik altijd wat minder voorzichtig
Ik zie het wel, ze hebben iig wel de goede kast en volgens mij ook de juiste kast! En dat vind ik het belangrijkste.
Ik weet er alles van. Maar met een âpaarâ biertjes
op ben ik altijd wat minder voorzichtig
Ik zie het wel, ze hebben iig wel de goede kast en
volgens mij ook de juiste kast! En dat vind ik het
belangrijkste.
Bier en Ebay (td)
ben benieuwd naar je ervaring met deze verkoper maar dat gaan we nog wel horen neem ik aan?
Hebben ze beide waterschade gehad of lijkt het zo? De tweede heeft - als ik het goed zie op de fotoâs - een gepolijste kast, terwijl die modellen een geborstelde kast hebben.
Verder kun je natuurlijk best mazzel hebben. En jou kennende, heb jij gewoon mazzel! :D(tu)
De horloges zijn binnen en op zich prima. Maar de kasten zijn zo erg gepolijst dat ze meerdere millimeters smaller zijn, een van de twee komt niet eens onder de bezel uit. En de brede kast is imho nou juist de sterkte van het ontwerp. Dus ik heb gemaikd dat ze teruggaan. Ik wil ook mijn verzendkosten terug, ivm foute omschrijving. Jammer want ze leken me wel leuk en ik had al nieuwe bezelinlays besteld.
Dat is me ook wat.
Eerst moet iemand zijn 7040 terug sturen omdat hij niet loopt.:S
Nu moet jij twee sterk vermagerde exemplaren retour sturen.
Gelukkig zijn ze nog volop te krijgen.
Wel keurige afwikkeling. Ik heb de horloges teruggezonden en mijn geld, inclusief verzendkosten, teruggekregen. Als ze nu de omschrijving volledig zouden maken (want ze liegen niet maar zijn niet volledig) zou het een prima verkoper zijn.