Glaasje Orient Elpar

Deze is onderweg. Zag er gaaf uit en dat groene blijft toch trekken :smile:

Het is een Orient Elpar

Ik weet dat er een barst in het glaasje zit, maar een vluchtige zoekactie liet al wel wat hits zien op bijvoorbeeld eBay.

Mijn vraag: Wie kan me helpen aan het onderdeelnummer van het glaasje? Waar en/of hoe kan ik dat achterhalen?

Ik kom namelijk meerdere advertenties tegen, maar het zijn allemaal verschillende glas/onderdeel nummers en wat ik zo kan zien zijn er minimale verschillen. Ze zijn niet goedkoop doordat de verzendkosten erbij komen en wil dus eigenlijk niet de verkeerde kopen.

Enige informatie die ik heb zijn de foto’s van de voorkant en onderste van de achterkant.

Overigens……… ik ontdek nu net dat het deksel volgens mij niet klopt :woozy_face::see_no_evil:

Dat is wel een bummer. Het is helemaal geen Orient maar gewoon een Elpar……. foutje bedankt.

Nu jah, ik vind hem leuk en het deksel zit aan de onderkant en zie je niet als je hem draagt. Misschien is daar nog eens een voor te vinden.

Denk dat deze uitdaging zichzelf heeft opgelost. Krijg net een berichtje met duizend maal excuus dat de verkoper per ongeluk het verkeerde horloge heeft verzonden. Ze hebben 400+ horloges in beheer en heeft de verkeerde “groene” verstuurd. We gaan eens kijken wat we in het pakketje aan gaan treffen.

Het zou een groene Jupiter moeten zijn (zo maar eens zoeken wat het moet zijn want heb geen flauw idee). Niet functioneel en de kroon mist. In ieder geval een herenhorloge. Mocht het wat zijn hou ik die wel … spannend. Niet eerder zoiets aan de hand gehad :sweat_smile:

1 like