Glaasje vervangen

Wie kan mij helpen met het vervangen van een klein vlak glaasje van mijn vrouws EcoDrive en dan het liefst voor een saffier glaasje. Zij is niet voorzichtig en het glaasje was al gekrast voor dat zij het stuksloeg waarschijnlijk op één van de toestellen van de sportschool. Het mooist zou natuurlijk hier redelijk in de buurt zijn (Noord Veluwe), maar ik kan het horloge ook opsturen.

1 like

Plaatselijke juwelier of anders horlogeglas.nl

Ik kan het zelf niet en ik weet dat saffier glas ook kan breken. :wink:

Daarnaast zou ik voor het sporten dan een g-schok of iets kopen. Er is een nieuwe serie voor dames. De GMA-S2100 is misschien wel iets? Bijna onverwoestbaar en ook nog allemaal handige functies.

5 likes

Ik zou er een origineel glas op laten zetten door Citizen, zit een zwarte rand in het glas bij dit model.

Nu je het zegt, inderdaad. Maar dat is geen saffier helaas.

Ik ken mijn vrouw, als ze een ander horloge voor het sporten om moet doen, doet ze geen horloge om.

1 like

Voor de sportschool is dat ook een optie :slight_smile:

Hehe, herkenbaar. Ik zou ook op de lijst met horlogemakers kijken wie in de buurt zit.

Ja, niks ook maar dichtbij Apeldoorn.

That’s a pitty. Dan op weg naar de lokale juwelier zou ik zeggen.

Yup, zou iedereen zo’n glaasje van Citizen kunnen bestellen? Anders weet ik misschien wel een persoon die ik het zou kunnen vragen.

Toch maar naar de lokale horlogemaker gegaan, niks bijzonders, geen zwart randje maar keurig mineraal glas met een heel lichte bolling (oh ooh, krasjes…) € 25,00

(Nee, het lichte randje op het glas op de 1e foto is de weerspiegeling van het randje om de lens van mijn camera.) :wink:

Een nieuw/2e hand eco drive horloge is duurder, voorlopig weer mooi:

1 like

Beter laat dan nooit: mijn complimenten voor het mooi gevonden ‘verre bombé’, prachtig afgewerkt en kan er weer járen tegen zo. :smiley:

1 like