Wat een beauty
Van dit topic word ik niet vrolijk.
Wat is dit nou voor clickbait?
#wordiknietvrolijkvan
En het is Glashütte, niet Glasshutte.
Het lijkt echt nergens op.
Is dan wel geen chrono, maar geef mij maar een Mido multifort, heb je nog geld over voor een big mac of twee!
Sorry, maar 14300 euro
Wat @Stevil85 zegt…
Het gaat echt te goed hier in Nederland. Jan en alleman klaagt en klaagt. Maar ondertussen
Ik vindt het model erg mooi.
De prijs niet…
Ik had deze nog niet eerder gezien. Ik dacht, deel het met de rest.
Hé die ken ik ook niet. Ook mooi
En wat kunnen we nu met deze informatie?
Wat geeft dat bovenste vak eigenlijk aan? Ik bedoel het vak dat op elke foto “8” aangeeft.
Datum?
Denk de maand
Ik heb geen nagel om me reet mee te krabben, en jij komt hier ff een horloge van 14 duizend ballen delen.
Koekoek
Oh wacht, bij de Glashütte…
12 uurs counter voor de chrono
Kan ook, beetje moeilijke weergave, achja je moet ergens creatief doen
Gewoon een Rolex verkopen…
Die ja
Ik kon niks vinden op de productpagina van Glashütte in ieder geval. Hoe meer ik naar alle dials kijk hoe meer verward ik raak.
Oke, inderdaad:
Ik dacht dat die dial zou verspringen, zoals bij een datum, maar hij loopt continu mee met de minuten. Maakt het een stuk logischer met de 30-minuten dial voor de chronograaf.
Dan zal ik maar even bevestigen @Jozeph , het is de counter voor de uren van de chrono. Verdeeld in 30 min increments. Ik weet het zeker want heb 2 van die schoonheden. De mensen die hier al langer lid zijn kennen ze beiden maar voor de jonkies hier een foto toen ik de blauwe pas ontvangen had, en ter info, @KAJ je had dat gewoon in het GO only draadje kunnen posten. Daarvoor moet je geen nieuw topic starten.