Wie o wie heeft deze fotos in de originele grote formaten?
http://watcheshide.com/2012/01/21/new-from-basel-glashtte-original-movement-wallpaper-big-images/
Groet,
Erik
Wie o wie heeft deze fotos in de originele grote formaten?
http://watcheshide.com/2012/01/21/new-from-basel-glashtte-original-movement-wallpaper-big-images/
Groet,
Erik
Hallo Contadino,
Bedankt voor je reactie. Ik zoek echter de echt grote formaten zodat ik ze kan laten afdrukken op groot (50cm x 50cm) formaat. Deze komen dan aan de muur te hangen.
Ik las op het web dat mensen die naar de presentatie van de Glashutte Original in Basel zijn geweest een cd hebben gekregen met de grote formaten erop.
Groet,
Erik
Als je echt zulke grote formaten wilt is het misschien een idee om een mailtje naar Glashutte Original te sturen, denk dat ze je zo wel een cd willen toesturen.
Kan begrijpen dat je ze graag op groot formaat wilt hebben zijn juweeltjes om te zien…
Groet,
Chris
Prachtig! Dat worden mooie posters.
“If you need larger versions, just let me know.”
Even een berichtje dus?
gr,HJR
Tja,
Ik heb hem al een berichtje gestuurd maar (nog) geen reactie gehad.
Erik
niemand een idee?
dealers kunnen op de site van Glashutte in een apart gedeelte ook hogere resolutie foto’s van hun site halen …dus als je toevallig een dealer kent of wel eens komt gaat dat misschien sneller.
succes
Dat laatste lijkt me ook de beste methode. Online kan ik het in elk geval niet groter vinden dan de Timezone versies. Ik heb ook nog even gekeken op de CD-rom die bij mijn Panomaticlunar zit (oude model) maar ook daar staan alleen kleine versies op.
Dan ga ik dat eens proberen. Bedankt voor de reacties.
Erik
mooie plaatjes!
en moeten ze ingelijst worden, kom gerust langs…
/edit; dan tevens laten afdrukken op goed fotopapier, geen canvasmeuk of andere goedkope zooi!
andere tip voor inlijsten: doe ze op dibond, is een alu plaat waar verder geen lijst om moet…lamineerlaagje erover en klaar!
werelds effect, hier een voorbeeldje

zulke foto’s met een lijst is nml. niet echt een hele mooie optie, de foto’s zijn al vrij druk, een lijst zal 't niet echt rustiger maken…vandaar de optie dibond.
als laatste inlijst-tip: je kan foto’s ook in acrylhars laten gieten, zelfde soort systeem als dibond, alleen dan in met een dikke acryllaag erover, gepolijst en wel…ziet er wel super uit, kost een paar weken levertijd én knaken
ik kan zogauw even geen goede foto vinden, maar het idee is wel een beetje duidelijk denk ik.
Als je in acryl wil gieten, let er wel op dat het kan vergelen…wil je 't écht goed dan ben je wel 12 à 1400 eurie de m2 kwijt!!
Mooie ideeën maar ja dan moet ik ze wel eerst hebben…
Ga denk ik toch maar op zoek naar een paar andere mooie andere afbeeldingen met techniek.
Hai Pocketwatch,
als ik zo even op google zie dan zijn er ook wel wat Glashütte fora te vinden, daar eens even een poginkje wagen?!
Mooie ideeën maar ja dan moet ik ze wel eerst
hebben…
Ga denk ik toch maar op zoek naar een paar andere
mooie andere afbeeldingen met techniek.
Heb je al een dealer geprobeerd? Indien gewenst kan ik wel een keer bij Tourbillon binnenlopen met deze vraag. Is toch bij me om de hoek.
mooie plaatjes!
en moeten ze ingelijst worden, kom gerust langs…
/edit; dan tevens laten afdrukken op goed
fotopapier, geen canvasmeuk of andere goedkope
zooi!andere tip voor inlijsten: doe ze op dibond, is
een alu plaat waar verder geen lijst om
moet…lamineerlaagje erover en klaar!
werelds effect, hier een voorbeeldjehttp://www.webprint.nl/producten/foto-aluminium/di
bond_detail.jpg/zulke foto’s met een lijst is nml. niet echt een
hele mooie optie, de foto’s zijn al vrij druk, een
lijst zal 't niet echt rustiger maken…vandaar de
optie dibond.als laatste inlijst-tip: je kan foto’s ook in
acrylhars laten gieten, zelfde soort systeem als
dibond, alleen dan in met een dikke acryllaag
erover, gepolijst en wel…ziet er wel super uit,
kost een paar weken levertijd én knaken
ik kan zogauw even geen goede foto vinden, maar
het idee is wel een beetje duidelijk denk ik.
Als je in acryl wil gieten, let er wel op dat het
kan vergelen…wil je 't écht goed dan ben je wel
12 à 1400 eurie de m2 kwijt!!
Wow, maar ziet er wel strak uit (tu)
even offtopic:
@Marnix:
is mooi spul ja, dibond kost niet de wereld, acrylhars helaas wel 
afijn: voor de HFers die nog plannen hebben voor zoiets in een lijstje ofzo: ik kan wel e.e.a. regelen met HF korting
gewoon even googlen op “popma joure” en de eerste hit is raak!
even offtopic:
@Marnix:
is mooi spul ja, dibond kost niet de wereld,
acrylhars helaas wel
Wat zou dibond kosten als acrylharsen 1200-1400 de m2 kost?
Overigens vind ik canvas wel erg sfeervol voor de vintage/schilderachtig uitziende plaatjes.
dibond kost iets van 125/150 eypo de m2 (prijzen zijn net verhoogd, BTW ook…kan er iets naast zitten)
canvas is leuk als je een foto van je hond wil hebben, verder is 't in mijn ogen zo goed als waardeloos.
de details (bij printwerk op canvas) vallen weg, kleurechtheid van 100 jaar (jaja), meestal zéér matige kwaliteit (printerlijnen die je ziet) enz.enz.
Heb je deze site al eens bekeken.
Vele mooie plaatjes.
http://ninanet.net/watches/launchpad.html
groetjes Lenno