Nieuwe SeaQ, nu in 39.5mm en in blauw. Zonder panodatum. Erg mooi. Vanaf 8,5k list.
Net 'n. SlA017 met een andere plaat erin…
Wel mooi. Al had die pijl wijzer niet nodig geweest.
Kast heeft er van de voorkant idd iets van weg. Afwerking wel op ander niveau verwacht ik. Ach GO, ik zit al maanden om de blauwe reserve heen te dansen maar iets houdt me tegen.
Er zijn niet zoveel dealers van dit merk in de benelux. Maakt dat ze ook minder in het straatbeeld komen. Ik vind het alvast ook een zeer mooi horloge! Alleen het hoge prijskaartje…
Inderdaad! Staat op mijn shortlist.
Ik denk dat een milanese band ook heel mooi staat
De band van de 39mm date op de 43mm Panorama date. Veel mooier dan die beige!
En dit wknd ben ik ook lid van de club der GO eigenaars geworden en wel met een GO SeaQ Panorama Date Bicolor. Zeer, zeer blij mee. Het bandje is voorgevormd en volgt de pols als gegoten.
Zeer mooi!
Heel cool. Congrats
Dit merk verdiend meer aandacht, ik heb het horloge met volle goesting gekocht maar kon toch niet vermoeden dat het zo’n impact zou hebben op mij. Lijkt wel of ik verliefd ben. En zeggen dat ik de dag voor de aankoop nog erg twijfelde tussen dit en de 126613LB. Kan ik me nu niet meer voorstellen.
en een paar eerder geposte foto’s :
GO-esting inderdaad, prachtig! Gefeliciteerd
Prachtige retro diver. Er zitten veel details in die je doen blijven kijken. Geniet ervan
Dank, één opmerking als ik mag, volgens mij is dit is geen retro diver.
Die maakt GO wel, de 39.5 versie.
Deze is volgens mij meer een evolutie, in de zin van een Rolex Submariner.
Neem dat iconische horloge in uitvoering 1969 en zet daar de nieuwe naast en je ziet een horloge met dezelfde kenmerken en look maar mooi doorontwikkeld.
Dat was wat GO met de SeaQ Panorama Datum ook voor ogen had. Alsof het van toen af doorontwikkeld is tot wat het nu is.
Tenminste zo heb ik het van GO begrepen.
Het is maar wat voor label je erop plakt.
Voor mij valt deze in het retro kamp, vooral door het bolle saffier, wat de looks van een plexi probeert te imiteren. Een moderne diver zou dan eerder een vlak saffier hebben, om de afleesbaarheid te optimaliseren.
Maar inderdaad, deze is geen hommage aan een vintage model, dus in die zin heb je weer gelijk.
Hoe dan ook, het maakt hem niet minder mooi
Nieuwe ltd editions van de Seventies Chrono.
GO release van gisteren :
Just unveiled: Discover two new versions of the Seventies Chronograph Panorama Date
The popular Chronograph is now presented in sunny yellow and bright turquoise. Limited to 100 pieces each, the two new models are available as of now.
Prices start at 12,900 EUR.