Glashütte Original only

Zover ik het kon vinden was er nog geen topic voor GO. Ik zie ze vaak voorbij komen en vind ze prachtig! Ik heb zelf ook een nieuwe aanwinst om het topic leven mee in te blazen: de GO Panograph. Deze zeer ondergewaardeerde flyback chronograaf is prachtig en heeft een unieke manier om de chronograaffunctie weer te geven in drie rijen van 10 minuten. Ik vind het verder erg “dressy” voor een chronograaf wat ik erg mooi vindt. Wie heeft ook liefde voor dit ondergewaardeerde Duitse merk?

55 likes

Ooit komt een een mooie GO in de collectie want vind ze fantastisch mooi!

4 likes

Zeker aan te raden! GO wordt vaak als mini lange bestempeld wat wel te begrijpen is maar het heeft echt zijn eigen charme (en betere big date complicatie vind ik).

4 likes

Jazeker! Deze graag!

9 likes

Prachtig! Alleen al voor de achterkant zou ik er ééntje willen.

2 likes

Grün, grün, grün sind alle meine Farben!
Wat vinden we van deze? Op zich wel heftig die kleur. Ook al zou ik eerder voor de witte of blauwe gaan, vind ik deze evenzeer geil. Helaas is de PML sowieso iets te hoog voor mijn pols en smaak. K*t is dat ik dus toch een heel leven moet doorsparen voor die Lange 1 als GO die kast niet wat platter maakt.

14 likes

Ik vind die groene kleur eigenlijk helemaal niks… iedereen klaagt altijd over de dikte maar met mijn kleine pilsen vind ik mijn Panograph prima draagbaar, probeer hem eens te passen zou ik zeggen.

Deze graag…maar ik vind t wel shocking dat je een horloge van 8k adviesprijs nu voor 5500 kan kopen.

11 likes

-Draagbaar- vind ik voor een horloge met zo’n prijs dan toch echt niet genoeg. Ik draag meestal sowieso liever maar tot 38mm. “eens passen?” Dat heb ik al zo vaak gedaan. Sterker nog. Ikzelf en anderen hebben mij er al meer dan eens van moeten weerhouden om in de winkel de knip te trekken.

Deze is echt fantastisch… Ik zou er zo mijn collectie voor inruilen.

Ik zie het juist als voordeel dat je een mooi horloge goedkoper kan kopen😂

Met draagbaar bedoel ik prima draagbaar. Als je liever dunner en kleiner draagt zijn er inderdaad wel betere horloges te krijgen!

Hier nog steeds erg vaak met veel plezier om de pols :+1:

13 likes

Prachtig horloge! Zou ik ook nog wel eens willen!

1 like

Even nieuw leven inblazen. :smiley:

21 likes

Kan eigenlijk niet op nato…

Maar het maakt me wel vrolijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ik, ben er op bezoek geweest en we zijn enorm verwend. Wat een strak bedrijf. Echt heel Duits en dan in de goede zin des woords :+1:

1 like

De mooiste :+1:

1 like

Hoezo “eigenlijk” . Dit vraagt om strenge straffen. 🥵

2 likes

Ze zitten ook op loopafstand van elkaar :+1:

8 likes