Glashütte Original only

Mooi hoor ,
en lekker met de rubberen band ,supergaaf :heart_eyes:

1 like

Dank jullie voor de lieve woorden. Op horloge gebied ben ik een lucky bastard. Besef dat zeker en dit drieluik is pure zaligheid voor mij.

19 likes

hoeveel horloges heeft u wel niet???

dat is niet verkeerd en heb er al een paar hele mooie langs zien komen :ok_hand:

1 like

Wat een heerlijke set Man, geniet ervan!

2 likes

Ik heb onlangs de bracelt laten polijsten (bij Dik Wakker) en werd opnieuw blij van op de keuzes die de Glashütte-ontwerpers hebben gemaakt: wat te polijsten en wat te borstelen, welke randen te schuin af te werken en hoe de schroeven aan de zijkant van de armband te verbergen. Dan is er ook de fijne micro-verstelling die moois is weggewerkt in de klem. Wat volgens mij een veel over het hoofd gezien detail is in veel horloges, zelfs in hogere prijsklassen. Goes to show hoeveel aandacht en precisie GO in hun horloges stoppen. Love it!

27 likes

Als ik hem zo zie, mis ik hem wel. Top!

1 like

Geweldige foto’s Wouter :ok_hand:

1 like

Dank je! Hij laat zich gewillig fotograferen :nerd_face:. Bolle glas/glimmende randjes/textuurtje.

De hobby gaat zoals het gaat. Maar deze gaat er niet uit. Tenzij m’n zoon oud genoeg is :sunglasses:

3 likes

Weer vol

12 likes

Made in Germany :+1:

14 likes

13 likes

Dit is wel echt p*rn0 voor Glashutte Original fans. Teddy geeft ons een mooi kijkje achter de schermen:

10 likes

Misschien dat ik hier wel wat GO fans kan vinden … ik maakte een filmpje over de panoinverse van GO

Ik snap momenteel weinig van dit forum :slight_smile: ik kan geen threads starten om me voor te stellen of reageren met een link … :stuck_out_tongue:

https://www.youtube.com/watch?v=PynXMMqqwgY

9 likes

Heb me net geabonneerd, de eerste keer dat ik dat doe op youtube. Dikke complimenten met je kanaal. Heel mooi, nee, subliem mooi gefilmd. Ik ben een GO diehard. Mijn absoluut lievelingsmerk. Net je kleine SeaQ video bekeken. Top.
Doe is een Seventies please. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Welkom Tom! Ik volg je kanaal al een tijdje. Tof dat je je ook op HF gaat mengen! Erg toffe content die je maakt, van enorm hoge kwaliteit :heart_eyes:

Volgens mij kun je nog geen threads maken omdat je nog te weinig op het forum hebt rondgehangen. Hier kun je alles lezen over de trustlevels. Linkje plaatsen mag ook nog niet. Je moet eerst gewoon actief lid zijn, door veel te lezen, reageren, liken etc.
Maar stop je tijd vooral in die mooie producties van je, daar genieten meer mensen van! :smiley:

2 likes

Het filmpje is mooi gemaakt! :+1:t3: En zoals eerder is omschreven, heb geduld.

Bedankt voor de Sub… De inverse kan wel wat liefde gebruiken, héél niche, dus geen bereik daardoor. Ik ben momenteel bezig aan een video van de blauwe SeaQ, SeaQ Date & SeaQ chrono… in het najaar kwamen nog enkele Senators naar me maar de 70 had ik niet opgevraagd nog .

1 like

thx!. hmm geduld … lol … ff die regels doornemen :slight_smile: Foto’s maken ben ik iets sterk in dan schrijven maar ik kan zelf die nog niet posten :slight_smile:

thx. ik neem het eens door, dus ik heb geen level atm ? wanneer kan ik media posten ? ik snap het van de links … is het sharen van men review dan spam ? of zou dit mogen hier ? :slight_smile: ik beloof ook constructief te zijn op andere threads :wink: