Klaar voor O&N! Fijne jaarwisseling en een tijdloos mooi 2026!
Heyy! is dat de originele GH band? en weet je nog wat die koste en waar je die besteld hebt?
Ik denk niet dat degene aan wie je het vraag antwoord gaat geven. Dat is namelijk een geanonimiseerd account wat gebeurd als gebruikers hier niet meer langer lid willen zijn.
Het bandje zelf vermoedelijk 5,5 jaar na aanschaf ook wel aan vervanging toe ![]()
ah… wacht ff, ik heb niet gezien dat dat stukje zo oud was… humor… ik ga zelf wel even met GO mailen! :-). Dank voor je hulp!
Steltman in Den Haag kan je wellicht ook verder helpen? AD iig.
Top, Dat is grappig, hebben we in een ver verleden heel veel drukwerk voor gemaakt.
Ik ga ze morgen eens mailen.
Thanks
Allejezoes wat maak jij en mooie foto’s Bro! Nu pas zie ik hoe gaaf die wijzerplaat is.
Lang gezocht naar een nette Navigator, vorige week had ik prijs.
Dit is echt de perfectie voor elke dag, vind ik:








