Glashütte Original only

Klaar voor O&N! Fijne jaarwisseling en een tijdloos mooi 2026!

22 likes

Met “the eye of Sauron” naar 2026!
Fijn oud en nieuw iedereen :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Heyy! is dat de originele GH band? en weet je nog wat die koste en waar je die besteld hebt?

Ik denk niet dat degene aan wie je het vraag antwoord gaat geven. Dat is namelijk een geanonimiseerd account wat gebeurd als gebruikers hier niet meer langer lid willen zijn.

Het bandje zelf vermoedelijk 5,5 jaar na aanschaf ook wel aan vervanging toe :wink:

ah… wacht ff, ik heb niet gezien dat dat stukje zo oud was… humor… ik ga zelf wel even met GO mailen! :-). Dank voor je hulp!

1 like

Steltman in Den Haag kan je wellicht ook verder helpen? AD iig.

Top, Dat is grappig, hebben we in een ver verleden heel veel drukwerk voor gemaakt.
Ik ga ze morgen eens mailen.
Thanks

1 like

Allejezoes wat maak jij en mooie foto’s Bro! Nu pas zie ik hoe gaaf die wijzerplaat is.

1 like

Lang gezocht naar een nette Navigator, vorige week had ik prijs.
Dit is echt de perfectie voor elke dag, vind ik:

13 likes

36 likes

Vandaag voor het eerst om de pols. Wat een topper is dit.
Zit gegoten. en de hele band gebrushed past zeer goed bij dit horloge.
@Bro Nu idd Steltman even mailen voor de textiel band.

groeten van een blij GO owner
CapS

29 likes

Lekker hoor!! Ik ben toch team polished center links. En de textiel strap is erg fijn, goede kwaliteit, zoals je verwacht van GO.

100% dat is waarom mijn SeaQ gebeiteld zit in m’n collectie. Thanks!

Voor een toolwatch mag het van mij wel gebrushed.

Steltman was snel met leveren. Wat een topbedrijf is dat :+1:
Textiele strapje is er. Draagt inderdaad erg lekker, en past er gewoon heel goed bij.

17 likes

Goede combinatie :+1: Wat vragen ze voor zo’n bandje?

180 bandje. 110 gesp.
Kan ook met vouwsluiting. Die 480 ipv 110 voor de gesp. Dus voor 290 kan je starten.

1 like

Dat valt me onwijs mee… Ik heb eens geïnformeerd naar een reguliere gesp bij GO, kreeg toen een prijsopgave van ruim driehonderd euro. Ongekend. Dus dit is dikke prima.

1 like

Het is te doen idd. En Steltman is een prima zaak om dit mee te regelen.

Vraagje aan @Bro en andere Seaq 39,5 bezitters:

Vanaf het moment dat ik het horloge nieuw heb gekocht, valt mij het volgende op:

Bij het handmatig opwinden hoor en voel ik een licht mechanisch ratelend/schurend geluid. Niet echt storend, maar wel duidelijk aanwezig. Dat herken ik niet echt bij mij andere horloge’s. Deze maakt duidelijk meer geluid.

Verder functioneert het horloge perfect: de datum wisselt netjes rond 00:15, de quickset werkt goed en de gangreserve en nauwkeurigheid zijn uitstekend.

Mijn vraag is daarom: herkennen andere SeaQ-bezitters dit ook en is het opwindmechanisme vrij stil?

Alvast bedankt voor jullie ervaringen!

1 like

Ik herken wel dat handmatig opwinden van mijn Senator Hand Date (zelfde basiskaliber volgens mij) in vergelijking tot mijn andere horloges relatief veel geluid geeft, bij onverminderd goede gangreserve en nauwkeurigheid. Hoort bij het uurwerk denk ik :man_shrugging:

Plaatje bij het praatje :star_struck:

13 likes