Glashütte Original only

23 likes

Mooi hoor :kissing: :ok_hand: Dit zie ik niet elke dag

Ik ga dit ‘only’ forum deel blijven spammen, GO verdiend dit :wink:

Het meest ondergewaardeerde top merk in de wereld. Maar ik geniet!

25 likes

Wat een geweldig horloge, staat nu wel op het verlanglijstje!!

Heel tof!

Hier ook een GO…

30 likes

Heel mooi !
Foto’s posten maar in dit gedeelte. Hoe meer hoe liever.

Ook maar weer eens wat posten van mijn Panomaticlunar. Alweer een tijdje geleden op het werk met een microscoop wat foto’s gemaakt. Volgens mij al wel eens gepost op dit forum maar nog niet in dit draadje. Vooral de geïnkte delen verbazen me weer hoe mooi het is gedaan.

39 likes

Zoeken bedoel je dus :crazy_face:

16 likes

Prachtig ! Dank om ze hier te posten!!

2 likes

Dat is inderdaad heel jammer van dit mooie merm. Waardoor zou dat komen? Doordat het onderdeel is van de swatch group?

Dat laatste denk ik niet, A.Lange is onderdeel van Richemont en die hebben daar geen last van.

Zelfs meer, GO mag eigenlijk als een aparte entiteit opereren binnen de groep.
Het is als het ware een apart eiland.

Ik denk dat het komt doordat ze te weinig een eigen gezicht hadden.
De laatste jaren zijn ze daar hard aan aan het werken. De Sixties (2016) en Seventies (2014) hebben een heel eigen ‘smoel’.

En sinds ze de SeaQ (2019) hebben spreken ze een heel nieuw publiek aan, dat zou ook de bekendheid moeten vergroten. Zo ben ik eigenlijk bij GO terecht gekomen. Kende het merk voordien alleen van naam als een oubollig merk voor oude venten. :flushed:

2 likes

19 likes

Enkele foto’s van deze namiddag. Ik heb geen seconde getwijfeld over mijn keuze maar nu dat ik ze echt heb ben ik nog zoveel blijer.
De gele wijzerplaat op de Seventies is een ‘match made in heaven’.

21 likes

Gaaf :blush:.

Wat zijn de cijfers bovenaan met 11-12-1?

Dat zijn de Chronograph uren, spaart een derde sub-dial uit.
Netjes he :slightly_smiling_face:

3 likes

Hier zie je bv dat ik 1:02:23 een pan op het vuur heb staan. Handig horloge om mee te koken dus :grinning:

13 likes

Een foto net genomen met het beetje daglicht dat er nog is. Zo zacht kan het geel ook zijn.
Het past zich aan en is nooit ‘over the top’. Altijd juist goed, in volle zon uitbundig, bij valavond mooi ingetogen.

7 likes

pfff dat is een super gaaf horloge,ook de kleur :heart_eyes:
in een woord GEWELDIG

1 like

Heerlijk, vooral veel blijven posten in dit topic. Prachtig horloge en een zeldzame verschijning

2 likes