Pardon? Jij stelt hier een werkelijk prachtig groene duiker (Hulk, eat your heart out) voor en dan zijn er welgeteld 7 likes (nu dus 8) na 5 dagen? On-be-grij-pe-lijk… Kijk alleen maar eens naar de brushing op de zijkant van de kast…
Die 40 uur gangreserve is helaas niet een beetje maar behoorlijk schraal in / voor deze prijsklasse.
Wel fijne, draagbare maten dunkt me. Veel draagplezier!
Ach ja de likes…tis maar relatief , uiteindelijk draag ik deze, en de barakuda ( met wat meer likes) niet…thnx voor jouw reactie…de service van GH zelf is tot nu toe hervorragend
Mee eens maar vertel wat meer, we zijn hier toch onder ons. Vandaar ook de weinig likes, wil je er meer dan een apart NA draadje starten. Dan ontploft het kot.
Echt benieuwd hoe ze jou via de service nog meer fan hebben gemaakt.
Nou ja moet t nog zien wat het directe resultaat is, echter de mail uitwisseling vond ik veel belovend met de klantenservice van GH.
Het advies van de verkoper om niet in contact te treden met GH omdat deze volgens hem niets konden betekenen, had ik in de wind geslagen, na een minder fijne ervaring met de klantenservice van de verkoper (horloge wel snel geleverd). Ik had hierbij de gedachte dat GH haar reputatie niet op het spel zet.
Mijn horlogehouder was zoals ik al eerder had verteld kapot, bij de verkoper moest ik zelfs beloven- alvorens hij actie wilde ondernemen- dat ik niet teveel kracht had gebruikt waardoor houder kapot was gegaan?!?
Ik heb die verkoper teruggeschreven, en het bleef maar heen en weer gepingpong, zonder bevredigende oplossing. Ik vertelde hem dat ik voor een duur horloge niet ga lijmen, of opsturen om te gaan lijmen, gewoon uit principe niet. (volgens hem was het allemaal made in china- maar hadden ze niet eerder zo’n klacht gehad)
Zoals gezegd GH benaderd, en kreeg meteen nette mail terug, dat er voor oplossing zou worden gekeken. Binnen een dag werd aangekondigd om nieuwe houder op te sturen; no questions asked. Ik heb deze nog niet binnen echter denk dat het wel goed komt.