Glashütte Original PanoInverse XL 66-04-04-02-05

Vergeet het dwaze verhaal met vergelijking met auto’s en kijk gewoon naar de clip zonder geluid. :wink:

Wat een geweldig mooi ontwerp…ik kan er de hele dag naar kijken :ok_hand:

9 likes

Ja prachtig… dit is een mooi voorbeeld van echte Haute Horlogerie! :slightly_smiling_face: Hij zal helaas boven mijn budget blijven…:wink:

1 like

Inderdaad een supermooi horloge :heart_eyes:
Mooi ontwerp en mooie afwerking!

Bedankt voor het delen!

Knap ontwerp. Maar in de close ups zie je toch duidelijk wat onvolkomenheden. En dan voor dat geld.

1 like

Blijft een stunner, maar inderdaad wat slordigheidjes… En dat mag naar mijn idee niet voor dat geld!

1 like

Het zou niet mogen, maar het gebeurt toch. Ook bij andere merken in het hoger segment.

1 like

De gravures is handwerk meen ik. Maakt een horloge juist uniek en laat zien dat er handwerk in zit. Zolang het alleen door vergroting zichtbaar wordt moet dat kunnen vind ik. Een machinale fout betekent een dat de fout gerepliceerd wordt bij meerdere exemplaren. Dat vind ik dan weer niet kunnen.

1 like

Bij de eerste blik dacht ik naar een echte Stefan Ketelaars @stefanketelaars te kijken. Maar bij nader inzien miste ik de kruiskoppen :slight_smile:

Er staan me 2 dingen tegen na het bekijken van dit filmpje:

  1. het bewegen van dat spiraalveertje. Leidt enorm af van de dial;

  2. de hierboven al aangehaalde slordigheden.

1 like

Als je een design maakt waarbij je de brug naar de voorkant van het horloge verplaatst en vervolgens wild gaat graveren puur voor esthetiek (want echt praktisch is het niet hadden we al vastgesteld), dan moet het ook spot-on worden afgewerkt.
Als je die afwerking niet kan realiseren, dan moet je die brug lekker achter een wijzerplaat laten

De gravuren zijn slordig geplate! Dat is wel jammer!

1 like