Vanwege wat verschuivingen in mijn hobby’s ben ik mijn horlogebestand nog wat verder aan het inkrimpen. Ik merk dat ik het laatste jaar eigenlijk vooral de wat sportievere horloges draag, dus deze mag eventueel weg. Een prachtig horloge dat waarschijnlijk bij iedereen wel bekend is. Met een achterkant die bijna nog mooier is dan de voorkant. En deze komt net terug van een full service in Glashutte dus is weer helemaal als nieuw.
Te koop:
Merk: Glashutte Original
Model: PanomaticLunar
Diameter: 40 mm
Leeftijd: oktober 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2018
Factuur en/of certificaat: beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet. Daarnaast nog een extra travelcase
Verzendkosten of afgehaald: alleen afhalen
Conditie (krassen, werking etc): werkelijkwaar als nieuw. Dit horloge komt net terug van een complete service in Glashutte en ziet er weer als nieuw uit. Factuur (ruim 1100 euro) hiervan is aanwezig.
Soort uurwerk en kaliber: de inhouse 10240, met Moonphase, gouden rotor en handgegraveerde onderdelen.
Strap: Komt op de originele zwarte Glashutte strap met clasp. De strap is zo goed als niet gedragen. Ook de clasp is weer als nieuw na de service. Daarnaast komt er als extra een GO pin buckle bij die op een bruine ABP aligator strap zit (deze is wel regulier gedragen).
Vraagprijs: Voor al dit moois vraag ik 7250 euro.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.