Parmezaanse kaas toch wel toch?
Amatüürtjes zijn jullie. Keeze vreet je nait in plakk’n moar in homp’n.
Maarreh, wanneer krijgt Twente een beschermde status? Want er komen best wat horloges weg.
Mok er din : “kloetn” van
Patek is bezit van de familie Stern maar dat is niet de oorspronkelijke familie. Bij gebrek aan opvolging is het in de jaren '30 overgegaan op de familie Stern, eigenaars van een grote toeleverancier, ik meen wijzerplaten.
Bij AP zit er nog een Audemars in het management en is de familie nog een grote aandeelhouder
“Nach der Verordnung dürfen nur noch die Uhren als «in Glashütte hergestellt» bezeichnet werden, deren Wertschöpfung zu 50 Prozent in der Stadt Glashütte geschieht. Einige Arbeitsschritte dürfen auch in den Ortsteilen Bärenstein und Lauenstein der Stadt Altenberg sowie im Gebiet der Stadt Dresden erfolgen. Zentrale Schritte müssen aber vollständig in Glashütte vollzogen werden.”
Ook heeft Jeager-leCoultre (Richemont) nog een groot aandeel in AP.
Ik heb begrepen dat dit inmiddels is afgestoten.
BerryB heeft wel gelijk. mijn horloge staat altijd stil als ik hem om wil doen
Omdat ze eigenlijk gelijk hebben?
Kan ik dat nog ergens lezen?
Dank voor de info.
Dat girard perregaux en Ulysses Hardin nog van kering groupe zijn klopt niet meer ….
Daar heb ik even geen link voor. Ik ben het meerdere keren tegengekomen in artikelen over het eigendom van de verschillende merken door conglomeraten in Zwitserland. Laatste artikel ging over een functiewijziging van een Audemars binnen AP, daar werd dit genoemd
Weet iig dat wij er nooit meer mogen binnenkomen
Die mogen wegens behaalde resultaten, het nu zelf uitzoeken.
Het kan natuurlijk heel goed uitpakken. Een zelfstandig horloge merk, krijgt veelal wat extra waardering.
Iets wat zeker girard perregaux de laatste jaren ook wel mag krijgen.
Er zit niet eens meer een AD in Nederland.
Best goed nieuws is dit.
Mogelijk dat daar door de buyout verandering in zal komen. Ik hoop het, het is een mooi merk met een mooie collectie
Wat vind Glashütte in het Teuteburger Wald en Glashütte in het Schwarzwald hiervan😃?
Die kunnen meeliften, de koekoeksklok komt uit het Schwarzwald