Glazen brug

De glazen brug van de TES van Arnold & Son, innovatief of? Ik vind het een fraai gezicht :smile:

3 likes

helemaal mee eens,
Een zeer fraai gezicht.

groetjes Lenno

1 like

Het mooiste vind ik wel dat ze het hele uurwerk “heringedeeld” hebben zodat je een minimalistisch uurwerk krijg… niet alleen een glazen brug, maar ook de hele layout maken dit een bijzonder uruwerk…

1 like

ha ja Arie, die -bijna- op een lijn plaatsing werkt erg ruimtelijk!!

Precies… het deed met een beetje denken aan de Corum Golden Bridge… maar dan mooier… die guilloché op de gerhodineerde platine… geweldig… en dan de Perlage aan de binnenkant… Gaaf!..

1 like

tis wel een werk he? … :slight_smile:

1 like

Zeer fraai uurwerk! De prijs zal wel wat minder minimalistisch zijn :slight_smile:

1 like

Guilloché?.. ja… best wel… maar zooo mooi… zeker als je het goed doet…

1 like

Ja, het zal best knap bedacht en gemaakt zijn. Maar ik vind dit soort horloges echt ontzettend oubollig en potsierlijk. Een horloge moet imo bij je passen en dit is voor mij persoonlijk ongeveer het tegenovergestelde.

1 like

Kan er eerlijk gezegd niets oubolligs of potsierlijks aan vinden.

Ik vind het wel wat hebben.

Ieder zijn smaak.

1 like

Helemaal waar, gelukkig! :relaxed:

1 like

Mooi hoor, heel apart!
Zou het echt glas zijn want dan is een ingebouwd airbagje ook wel handig :wink:

1 like

Bedrieglijk simpel idee, maar bijzonder mooi uitgevoerd.

Moest meteen denken aan een stukje doorzichtig wijzerplaat op een Grönefeld horloge:

1 like

Valt in de categorie “mooi bedacht voor een ander”. Ik kan genieten van de arbeidskunst, maar het resultaat is mij iets te klassiek. Ik heb ook een enorme hekel aan rosegoud. Die glazen brug zou in een modernere uitvoering echter wel eens een topper kunnen worden.

1 like

ha Tomhster, van de bling bling ben ik ook niet, het vakmanschap wel, ben het geheel met je eens!!

Bijzonder om te zieen, maar liever heb ik er alleen zicht op via de achterzijde icm n rustigere wijzerplaat.

1 like