Glimwerk

Benader dit maar als een soort newbie vraag. Ik heb immers geen (makkelijke) toegang tot Rolex en Breitling etc.
Ik was gisteren in Carré naar Händel en zag na afloop in de bar een kerel met een klatser. Ik had nog wat beter moeten kijken, maar volgens mij was het een Rolex Sea dweller, omdat het horloge nogal chunky was. Iets minder geraffineerd als een Submariner.
Wat me echter opviel:

• Moest zeker wel 42mm zijn
  • zeer degelijke bouw. Minstens 12mm hoog
  • Vette bling en glimfactor

Een lange intro, maar ik was dus wel benieuwd of Rolex ‘in real life’ meer glimt dan op de foto’s, die ik hier veel zie. Glom en blonk meer dan mijn Oris 65 ook.

Ik vond het er prachtig uitzien. Zijn er meer voorbeelden van dikke klatsers met een bovengemiddelde glimfactor?

Leek hierop, maar ik twijfel licht, want ik verwachtte eigenlijk Rolex te kunnen lezen, wat ik dus niet zag gisteren. Diep donkerblauw? Niet een zwarte dial.

1 like

Was het geen Invicta? :wink: :laughing:

Zoiets als dit?

1 like

Pfoe!! U vraagt mij nogal wat! :laughing:

Nee, geen uren bezel en zelfs Invictas glimmen niet zo mooi als echt goed afgewerkte horloges!

1 like

Wellicht een witgouden sub. Dat knalt ook wel :relieved:

Dan was het wss geen Rolex :expressionless:

3 likes

Iets anders dan Rolex wellicht?

2 likes

Ho even, Händel…… Rolex Sea Dweller.

Nice!

Het kan dus toch!

3 likes

Wel stippen als hour markers op de dial en een getande bezel.

1 like

Maar deze is gaaf, die kende ik nog niet en redelijk betaalbaar. Iemand ervaring?

1 like

Echo Neutra super duiker. Onlangs op de markt gebracht. Ik heb er ook al naar zitten kijken. Zo wie zo een leuk Italiaans merk.

1 like

Ha die man had smaak Handel en Rolex zelfde kwaliteit.
Ja een Rolex glimpt meer omdat ze hun eigen staal gebruiken.
Ik was het niet jammer genoeg.
Had wel naar Handel gewild.

Waarschijnlijk dacht de drager aan handel in plaats van Händel toen hij besloot te gaan.

1 like

image

Is het al weekend?

2 likes