Glitterati chronograph watch 2132bk

Wie kent dit horloge / merk: GLITTERATI CHRONOGRAPH WATCH 2132BK

Ik heb er net een besteld: via
http://www.hercwatch.com/en-us/products/glitterati%20chrono/Glitterati%20CHRONOGRAPH%20WATCH%202132bk/

Ik vind hem erg mooi, kan echter niets vinden over kwaliteit (reviews). Dus wel een “gokje” om deze te bestellen. ::o

Gezien model (Omega planet ocean hommage) lijkt dit me een plakmerk met waarschijnlijk een Aziatisch uurwerk. Over kwaliteit kan ik weinig zinnigs zeggen, soms gaat het jaren goed, maar regelmatig heb je er een rotte appel tussen zitten.

beste Frans,
Zelf heb ik een Herc en een DCT van dezelfde site.
Beide werken naar behoren,nu moet ik er ook bijzeggen dat de DCT een quartz is en die doen het altijd, chinees of niet .
De Herc is een automaat en doet het ook ,maar een vriend van mij heeft dezelfde Herc en die gaf de geest na een paar weken, maar je hebt garantie.
De Glitterati staat ook op dezelfde site en dat zijn volgens mij allemaal quartzen dus waarschijnlijk dezelfde kwaliteit als DCT dus dat zit naar mijn idee wel goed

groetjes

Lenno

marnix_moed Schreef:

Gezien model (Omega planet ocean hommage) lijkt dit me een plakmerk met waarschijnlijk een Aziatisch uurwerk…

Movement: Japan Miyota OS20 Chronograph Quartz Movement

Glitterati, Blingeromi, Glimmerozi, Spectaculare, Radiati.
Ik ben een echt talenwonder. :slight_smile:

Deze (maar dan de uitvoering van Herc) staat ook nog op mijn lijstje om te bestellen.
Hou mij op de hoogte hoe die is…

Hoi Haagse draak :slight_smile:

Ik heb ook getwijfeld tussen de Herc en de Glitterari maar alhoewel mijn voorkeur uit gaat naar een automaat (Herc) wil ik absoluut een stalen band (Glitterati).

oh nee he… nou moet ik zeker ook foto’s gaan plaatsen als het horloge binnenkomt.
Nouja voor alles is een eerste keer :wink:

hharry Schreef:

Glitterati, Blingeromi, Glimmerozi, Spectaculare,
Radiati.
Ik ben een echt talenwonder. :slight_smile:

Je bent Fugazi vergeten