Hallo horlogevrienden(in)
Ik wil ff een positieve input leveren aan Glycine en Frederichs importeur van Glycine in holland.
Ik had in oct 2010 een Airman sst06 gekocht ,met de rubber band wisselen is mijn vrouw uitgeschoten ,en een flinke kras over de prachtige kast.
2 dagen oud ziek was ik ervan,terug naar Juwelier Krijgsman en opsturen naar Frederichs.
8 weken wachten en er ging van alles mis in het proces om de kras eruit tekrijgen.
Gisteren kon het horloge ophalen ,maar ik was erg ontevreden over de uitvoering.
Gebeld met Friederichs met de afdeling sales,en Sonja gaat overleggen met de hoogste baas.
Deze belde mij vanochtend met de medeling dat het allemaal niet gegaan was wat men normaal als service kan verwachten van Glycine.
En nu het allermooiste er wordt een nieuw horloge besteld bij Glycine,en deze zal naar verwachting in Januari worden afgeleverd bij de Juwelier Krijgsman,en dan kan ik mijn beschadigde exemplaar omruilen voor een nieuwe.
Een mooier kerst geschenk kan ik me niet voorstellen.
Met dank aan Krijgsman en Frederichs (Glycine nederland).
MET RECHT EEN WARME DOUCHE VOLGENS TROS RADAR.
Dat is echt klasse(tu)(tu)
Als dat zo is, dan verdienen ze echt een ‘Warme douche’. Helaas ken ik ook merken die al zoveel beloofd hebben dat ik eerst maar eens even zou wachten totdat ik het horloge in handen heb.
Overigens vind ik die SST 06 ‘by far’ de mooiste Glycine, echt een topper.
Eerst zien, dan geloven
Ik duim voor je en wacht op goed nieuws in 't nieuwe jaar. Alvast een goed voornemen van Glycine zo te zien.
Hoi,
Een stroef begin en een vlot einde lijkt me.
Zo kan het dus ook.
Even geduld, en de volgende keer beter gereedschap gebruiken met het bandwisselen.
Groet,
Nico.
kreuzen1 Schreef:
met de rubber band wisselen is mijn vrouw uitgeschoten ,en een flinke kras over de prachtige kast
Goede actie van Glycine.
En wat hebben we verder nog geleerd hiervan??? 
kreuzen1 Schreef:
Ik had in oct 2010 een Airman sst06 gekocht ,met
de rubber band wisselen is mijn vrouw uitgeschoten
,en een flinke kras over de prachtige kast.
Je moet ook wel een scherp aardappelschilmesje gebruiken als je de band verwisseld, anders gaat het mis:+
NEE want het is een geschroefde aansluiting maar vanwege mijn arm kon ik het zelf niet maar de pushpin past niet in de rubber band.
Moet eerst ruimer gemaakt worden,wist ik niet!!!.
Meer dan netjes opgelost! Zo hoort het (Siebel
! )
(tu)
hans
Helemaal goed!