Glycine airman 7 kopen of niet

Mij werd deze Glycine Airman 7 aangeboden, ik weet niet wat zo een waard is ./ Kosten mag.

Ziet er perfect en ongedragen uit
Heeft 3 mechanische uurwerken
Met kist en boekjes.

Wie kan mij meer vertellen over deze horloges

2 likes

Vind je het zelf een leuk ding, waarde daargelaten?
Ik vraag dit omdat als ik lees “ ik weet niet wat zo een waard is ./ Kosten mag.” en “ Wie kan mij meer vertellen over deze horloges” ik niet gelijk denk dat je staat te trappelen om het over te nemen.

2 likes

Niet direct belangstelling om te kopen, ik kan weinig vinden over dit type en de uurwerken die erin zitten.
Als deze horloge kwalitatief goed is, geen fake en daarnaast ook nog waardevast is, zou kopen een optie kunnen zijn.

Hij is wel leuk natuurlijk.
Maar wat moet het kosten?
En heb jij dat er voor over?
Dat is belangrijk.

1 like

Onderhoud van 3 mechanische calibers in Ă©Ă©n horloge lijkt mij best prijzig :thinking:

1 like

Ik vind hem wel erg leuk om te zien! Maar het is ook een behoorlijk groot horloge hahah

Waarom zou je t kopen?

Voor mij is dit:

Juist een reden om te denken ik koop wel wat ik wel zie zitten.

Hier zit 1 ETA 2893-2 uurwerk in en daarnaast 2 x een ETA 2671-2 uurwerk. Allen uiteraard alle 3 afzonderlijk van elkaar in te stellen met een eigen kroon. Geinig horloge, wel fors met 53 mm.

Ik heb inmiddels de gegevens gevonden.

Glycine Airman 7
AUTOMATIC REF. 3829.171, 3829.151, 3829.111D GMT 3 INDEPENDANT ETA CALIBERS
|Glas:|sapphire crystal with AR coating
Achterzijde:|screwed see-through sapphire glass|
|Diameter:|53 mm Zonder kroon

Wel bijzonder met deze Zwitserse uurwerken.

53 mm?! Hockey puck. Niet draagbaar voor normale stervelingen.

1 like

Doet me denken aan…

Je stelt eigenlijk 2 vragen over dit horloge, op de uurwerken heb je al een antwoord gekregen. Wat die kosten mag of wat die waard is bepaal je uiteindelijk zelf wat je hem waard vindt. Maar als hij echt nog mint eruit ziet is een prijs tussen de €1200,00 en €1400,00 een redelijke prijs. Echter, het is een leuk horloge maar een service beurt gaat je echt wat kosten, hou daar dus ook rekening mee.
Ook niet geheel onbelangrijk, wie is de verkoper. Zou ik als het mogelijk is even op googelen. Succes met je beslissing :+1:

Nou @Jurtz, ik ken er wel eentje hoor die net zo makkelijk met een hockey puck rond zou lopen :wink:

Het gaat om het horloge of het bevalt of niet!

Ook als iets waardevast is, maar het mij niet bevalt, dan koop ik het toch niet!

Ten eerste moet het bevallen, prijs die de verkoper wil hebben is voor mij ok, dan koop je of koop je niet! Heel eenvoudig