Dit topic is ten eerste volledig onafhankelijk geschreven en ik heb 0,0 connectie met Massdrop!
Nu heb ik (en andere wellicht ook) mij ooit aangemeld op deze Amerikaanse ‘koopjes site’. Er kwam naar mijn idee niet heel veel zoets voorbij. Totdat ik een x aantal uren geleden een mailtje kreeg; ‘pricedrop Glycine Airman Airfighter’.
Vervolgens ging ik uit nieuwsgierigheid toch maar eens kijken naar het horloge. Naar mijn idee een bijzonder stukje mechaniek met bijzondere chronograaf en dubbele gmt functie. Zelf ben ik momenteel voornemens deze aan te gaan schaffen, maar verneem ik wisselende berichten over de levering vanuit Amerika. Het gaat om een een kostenplaatje van grofweg $960 exl invoerrechten etc. Elders op het web is het niet goedkoper te vinden dan +/- $2.000.
Kortom de vraag; is de site, waarvan hieronder een link is naar het horloge(mochten anderen dit ook een interessante deal vinden), goed qua levering en voorwaarden. En wat denken jullie van deze Glycine?
-edit- Het zijn inmiddels allemaal Invicta’s!! Niet overwonnenen!
Hier zit geloof ik een 2893-2 uurwerk in. Bij de Purist maakt het niet uit want daar gaar de urenwijzer in 24 uur rond.
@RobinH op de GMT versie gaat de rode GMT wijzer in 24 uur rond en de urenwijzer gewoon in 12 uur. De verstelbare bezel geeft je vervolgens nog een derde tijdzone. Ik heb me laten vertellen dat dit in de praktijk wel erg fijn werkt.
O dat zou ik wel jammer vinden. Was dat met alle airmans het geval? Ik vind het juist gaaf om een urenwijzer te hebben die slechts een keer per dag rond gaat.
Desalniettemin leuke klokjes. Kun je er nog mee zwemmen?
Deze dan! De purist is goed te herkennen aan het gebrek aan GMT wijzer. Er zijn uitzonderingen, maar dat is in principe het makkelijkst om hem aan te herkennen.