Beste leden, dit horloge word mij aangeboden, maar is het echt? Aangezien het van catawiki gekocht is heb ik zo mijn twijfels.
Want als ik google op gl0058 dan krijg ik alleen maar witte wijzerplaten met het nieuwe logo van Glycine.
Bvd Robin
Beste leden, dit horloge word mij aangeboden, maar is het echt? Aangezien het van catawiki gekocht is heb ik zo mijn twijfels.
Want als ik google op gl0058 dan krijg ik alleen maar witte wijzerplaten met het nieuwe logo van Glycine.
Ik denk dat je Google stuk is😉
Ook deze wijzerplaat kan je vinden en er is een verschil in wit " gefotografeerd aan de keukentafel" en “studio” wit.
Echt…
Ik zie niks aan dat ding wat mij doet vermoeden dat ie niet echt is. Ik had een Airman 18 blue faded, ook met oud logo, en mijn Combat Vintage 7 van 2016 of 17 is ook met oud logo. Ik weet niet of ze overal het nieuwe logo gebruiken, maar dat horloge waar je op doelt ziet er qua uurwerk en kast uit als echt.
Dat gezegd hebbende, men kan veel tegenwoordig.
Is dit de 42mm? Ziet er m.i. goed uit? Zelfs Bol verkoopt deze met hetzelfde logo, betreft niet hetzelfde type nummer.
Nee. Het is de 46mm
Ik weet het ook niet zeker. Ik kan het logo ook niet naar boven halen behalve bij Chrono maar die advertentie is al vervallen.
Welk jaar is die van jou uitgegeven volgens de papieren?
Ik heb nog nooit een AirMan als nepper gezien.
Het is voor de Chinezen niet echt een interessant merk. Ze stoppen hun tijd liever in bekende neppers.
Mijn Glycine heeft ook dit logo.
Met dat “Armani” logo zijn ze vrij abrupt moeten stoppen vanwege een rechtzaak met jawel je gaat het niet geloven, Armani
Dat uurwerk uit de eerste post is gewoon een SW300 (iets aangepaste 2892-2 kloon) hoor. Zit ook in mijn Purist No. 1. Draag ik as we speak. Hele indruk er van is prima in orde zo.
Super, bedankt iedereen. Dan gok ik het erop.