Glycine Chrono 3748 Valjoux 7751 uurwerk uit periode '95-'00 (ge-serviced)

Te koop: Reden is ik draag het niet meer. Is compleet ge-serviced vorig jaar bij Rijersen Juweliers. Loopt echt als een zonnetje. Heb ook een email van Glycine uit 2010, obv foto’s, dat het een zeldzaam gemaakt model is.

Merk en model: Glycine 3748
Diameter: 38mm
Leeftijd: Gekocht op 11 oktober 2001 bij Tonino Juweliers in Delft (waarschijnlijk gemaakt tussen 1995-2000)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Ergens in 2008 gekocht van zoon eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: Heb de originele handgeschreven factuur (zie foto’s)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos en kussentje in het doosje
Verzendkosten of afgehaald: Verzekerd verzenden (ca. EUR 50 bij DHL) of ophalen in Rotterdam inclusief kopje koffie en goedkoop parkeren.
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen, zie foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7751, high grade.
Vraagprijs: EUR 1.350,- (voor 3000 gulden nieuw gekocht in 2001)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Glycine check watch

8 likes

Up en ik sta open voor prijsvoorstellen. Ik weet niet hoe ik in de originele post de prijs naar EUR 1.150 moet zetten. Prijs is nu EUR 1.150