Nee is zeker niet te klein, het is altijd weer even wennen bij verandering van maat.
Nee dat niet, maar deze Combat heeft wel een wat drukkere dial.
Nee is zeker niet te klein, het is altijd weer even wennen bij verandering van maat.
Nee dat niet, maar deze Combat heeft wel een wat drukkere dial.
De combat subs zijn dun en hebben weinig diepte . Dat zit er in gebakken.
Je kunt ze meer zien als vintage rolex alternatieven dan Tudor.
Kijk bij de Maen Hudson voor black bay achtige proporties. Of een Kamasu voor minder.
De afwerking is ok at best. Meer toolish dan dressy. Als je er geen luxury van verwacht zit je spot on.
Het is te klein wanneer het voor jou te klein voeltā¦
Ik heb het probleem met champagne kleurige wijzerplaten, ik heb ze inmiddels vaker gekocht omdat ik ze prachtig vind, maar eenmaal om de pols pakken ze mij niet.
Wat zei jouw moeder vroeger toen je klein was? Bij twijfel niet overstekenā¦je weet het antwoord op je eigen vraag al.
Als je (blijft) twijfelen zou ik hem terugsturen.
Zelf vind ik het een erg tof horloge en de maat lijkt mij perfect (voor jouw pols).
Je Seiko is te groot.
Alle gekheid op een stokje, de SRPD is bijzonder gedrongen, en heeft net als de Combat Sub een lug to lug lengte van 46mm. Op mijn platte pols van 18,5cm vind ik duikers van groter dan 40mm al niet staan, dus op jouw 17cm polsen is dat gewoon een hele nette maat.
Die Glycine staat je uitstekend, het is juist verfrissend om eens niet een nodeloos grote klomp staal om een pols te zien. Voor een duikhorloge zijn ze elegant te noemen, en dus zelfs nog met betere maten dan de BB58.
Die dial is zwart. Dat de bedrukking gilt-achtig is neemt niet weg dat het een zwart duikhorloge is.
Ik heb daar geen moeite mee, met die gilt details, want het is gewoon een kleuraccentje wat het gemiddelde zwarte horloge goed zou kunnen gebruiken. Nogmaals, ik ben absoluut niet van de monochromatische klompen staal van 13-17mm hoog,dus een klassiek herenduikertje gaat er bij mij altijd goed in.
Het horloge zou ik houden, maar of ik de korte spijkerbroek bon ton vind, daar moet ik nog even over nadenken.
Hierna niet verder gelezen, gewoon terugsturen.
Mooie maat voor jouw pols en met die dikte zal het horloge zeker comfortabel dragen. De wijzerplaat vind ik te druk, alleen al die 24 uurs indexen storen mij persoonlijk.
Maar je twijfelt nu al en je zult blijven denken: het is gewoon geen Tudor. Persoonlijk zou ik 'm terug sturen en doorsparen. Eventueel een mooie BB58 uit het blauw overnamen. Gewoon geduld hebbenā¦
Te klein - zeker niet. Gilt dial is ook ok. Geef het wat tijd?
Erg mooi en leuk horloge! Ik zou deze zó dragen. 39mm is niet klein maar optisch oogt deze niet groot door de brede rand om de wijzerplaat. Bij twijfel zou ik het ook terugsturen, je blijft er ws zo naar kijkenā¦
Retourneren zsm.
Je ziet dat de meningen verschillen maar persoonlijk vind ik dat deze je erg goed staat. En een mooi horloge ook, gaaf merk, ik heb een tijdje van een fiffer mogen genieten.
En er is niet zoiets als een perfecte maat, het ene moment denk ik dat mijn lomp grote Vostok perfect is voor mijn 18,5 cm polsen, een week later draag ik weer met veel plezier mijn relatief inieminie G10 (36mm) en is die cool omdat ie juist zo klein valt.
Nou, polletje dan maar?
Door de regels heen lees ik dat je bevestiging zoekt om deze terug te sturen. Ik zou een retour aanmaken.
Terugkopen kan altijd nog maar bij twijfel is het nu al zonde geld.
Als je er nu niet volledig tevreden mee bent, kan je erop gaan zitten wachten tevreden te worden maar ik geef het weinig kans van slagen.
Retour dus.
Prima wat mij betreft, maar je kan hem ook omruilen voor een 42MM Glycine natuurlijk
Bij twijfel, NIET doen en terug met dat horloge.
Liever achteraf spijt van iets wat je niet hebt gedaan (want dan kun je het altijd alsnog doen), dan spijt van iets wat je wel hebt gedaan en niet meer kunt terugdraaien (of met verlies verkopen).
De enige reden dat ik in de poll heb aangegeven dat je hem terug moet sturen is het feit dat je nu al twijfelt. In mijn ervaring komt dat gewoon niet meer goed.
Terugsturen en mocht je over 2 maanden nog steeds met een spijtgevoel rondlopen dan gewoon opnieuw kopen.
De maat is prima.
Bij zoveel twijfel snap ik niet dat je het gekocht hebtā¦
Dank allen voor het meedenken!
Iets bestellen van een plaatje is altijd een gok. Volgens mij is de maat heel prima voor mij, zou paar mm groter mogen zijn als duiker door de naar verhouding kleinere donkere wijzerplaat. Zo heb ik ook een 39mm dresswatch met witte dial die perfect is.
Ik denk dat ik de dial te druk vind. De stalen band (met chrome middenschakels) en de gouden accenten versterken dat. Ik houd van meer ācleaneā horloges. Ik denk er aan om deze terug te sturen en dezelfde zonder gouden accenten te proberen.
De 42mm variant zou net kunnen, maar wordt wat lomp onder een overhemd of naar het werk.
Nogmaals dank voor het meedenken!
Ps: en dank voor de complimenten voor de shorts!!