GLYCINE COMBAT SUB 39 mm

Wat vinden we van de nieuwe Combat Sub 39 mm - 30 ATM

21 likes

Qua looks niet verkeerd maar is wel een knockoff van een Tudor bb58.

3 likes

Misschien wel maar lijken de meeste horloges niet een klein beetje op een reeds bestaand model ?

4 likes

Was er laatst niet zoiets met Swatch?

7 likes

Je bedoelt dan dat het design van de BB58 een knockoff is van de combat sub lijkt me, dit design van de Combat Sub bestaat namelijk vele jaren langer dan de BB58 :grimacing:

7 likes

Ik vind deze eigenlijk origineler dan de BB58

1 like

Ja hoor ,leuk horloge en bang for bucks , zou deze alleen niet zelf kopen maar dan ook alleen omdat ik al een 58 heb :wink:

2 likes

Volgens mij heeft het horloge best wel een duidelijk Glycine design. Dat ze dan staal en goud gebruiken…

Niks geen homage, gewoon leuk!

5 likes

Uurwijzer valt niet in mijn smaak, verder een mooie duiker.

1 like

Ik vind hem ook best wel geslaagd, enkel die uren wijzer vind ik niet top.

1 like

Ja, hij is rond en heeft ook wijzers.

En daarmee houdt de vergelijking wel op.

3 likes

Erg drukke plaat is het eerste wat mij opvalt.

Hij is er ook in zwart en blauw zag ik. Fijn formaat en echt wel veel waar voor het geld. Ik twijfel tussen deze en een certina 38mm diver als vakantiebeater.

2 likes

Dat bedoel ik dus ook…

1 like

Ja daar ben ik ook geen liefhebber van .

1 like

Netjes, ik heb persoonlijk minder problemen dat ze de datum op 6 uur geplaatst hebben, meer in balans dan de datum op 3 of 4. Maar dat ze dan 3 regels tekst plaatsen vind ik onbegrijpelijk.
Twee lijntjes tekst onderaan was ideaal, zeker met de plaatsing van het datumvenster.
Hopelijk brengen ze hier een no-date versie van uit, then I’m in. :wink:

Vind de datum op 6 uur wel wat hebben.

1 like

Kijk eens voor de aardigheid bij Omega en Rolex, 3 regels komt vrij vaak voor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

De blauwe versie is wel mooi en datum op 6 een goede keus. Zit toch minder in de weg dan op 3.
Ze zijn er trouwens ook in 36mm zag ik.

Weet ik, maar bij een kleinere wijzerplaat drie regels tekst op de onderzijde én een datumvenster op zes, dat doet de balans dan weer teniet imo.