Glycine Combat sub "soda"

Voor $ 399 als pre-order op (Mass) Drop, iets voor de voor de Gycine liefhebbers?
Blijkbaar een speciale editie.

DROP + GLYCINE COMBAT SUB “SODA” AUTOMATIC WATCH
We teamed up with Glycine to put our own twist on one of the company’s best sellers, the Combat Sub. Our exclusive, serialized version features a vintage look you can’t get anywhere else.

5 likes

Mooi maar mij iets te veel hommage. Vind de modellen met de cijfers op de plaat dan toch iets meer onderscheidend. Wel het oude logo.

Er stoort me iets aan de aansluiting van de band, lijkt me zo snel en onzorgvuldig gedaan?

Toen ik de foto zag, lag hij al in mijn mandje. Toen ik zag dat er geen gmt functie op zat, heb ik hem snel verwijderd. Zo’n pepsi bezel op een gewoon duikhorloge vind ik te nep helaas.

1 like

Is dit de 42 of 46 mm uitvoering?

Oeh met gmt zou dit een instabuy zijn.

4 likes

SPECS
Movement: Glycine GL224 26-jewel automatic
28800 vph
38-hour power reserve
Case material: Stainless steel
Crystal: Sapphire
Caseback: Solid
Bezel: Aluminum
Date display
Unidirectional rotating bezel
Case diameter: 42 mm
Case thickness: 11.3 mm
Lug width: 22 mm
Lug-to-lug: 52 mm
Water resistance: 200 m (654 ft)

1 like

Voor mij ook, vandaar de teleurstelling. Dit had een mooi en goedkoop alternatief kunnen zijn op bijvoorbeeld de BB gmt.

1 like

Volgens mij staat er in de advertentie dat het een “render” is, want “ze” zijn er nog niet.

1 like

Lug to lug 52 op een 42mm horloge? Wauw. Ik kan me niet herinneren dat mijn oude combat sub so groot droeg.

1 like

Dat dus

De betaling innen ze die direct of na shipping?

Trouwens ook niet mis, bronzen airman

Mijn Combat had een L2L van net onder de 50

2 likes

Them lugs though…

Gr, HJR

1 like

Niet om dit topic te kapen, of een ander merk te pluggen, maar Marc & sons uit DE levert voor 630,- gmt s zoals deze in 40mm met eta 2893-2. Ook in Pepsi, oranje-zwart en veel andere varianten

4 likes

Oh yes, you can.
Tudor Black Bay GMT :wink:

Ze bedoelen de serialized versie…@rdk

Ik bedoelde dat ze claimen een unieke vintage look te creëren, terwijl ze gewoon een Tudor lookalike maken…

2 likes

Ik snap je :slight_smile: t is maar net hoe je de zin leest.
Als je voor een Tudor gmt look wil is dit wel een leuk betaalbaar alternatief

2 likes