Graag wil ik eens de meningen weten over het minder bekende horlogemerk Glycine.
Ik hoor en lees er maar weinig over , zeker in Belgie.
Ben er namelijk sterk door gebeten na aanschaf van de Combat Sub Stealth…
Voor mij één van de weinige duikers die ik echt enorm mooi vind. Verder een solide horloge, niks op aan te merken, loopt uiterst netjes. En betaalbaar!
Glycine is een prachtig merk. Hou er rekening mee, dat de urenwijzer van de Airman Base 22, in 24 uur tijd maar één keer rond gaat. (d.w.z. dat het op het afgebeelde horloge niet 10.09u of 22.09u is, maar 20.09u)!
Heb er drie: een gewone, een 24-uurs-non-purist Airman en een èchte 24-uurs Airman.
Stiekum vind ik de middelste het leukst, helaas is de ondetste op dit moment stuk Staat spontaan stil).
Ik vind het ook een erg mooi merk. Moest me even inhouden toen er laatst weer een combat sub op het verkoopgedeelte verscheen.
De stealth versie trekt me ook wel en als je wat eigen foto’s wil posten, graag! Enige wat ik vreemd blijf vinden is dat de ringen van de band geen zwarte coating hebben, lijkt mij toch wat mooier.
de gele Lagunare en de Limited Incursore draag ik regelmatig en zijn fijne, forse horloges, de andere twee heb ik ooit eens in een dolle bui op de baai aangeschaft en liggen ergens onderin mijn horlogekistje te verstoffen. Overigens staat een Airman bij mij nog hoog op mijn wishlist…
Ondertussen heeft Glycine de nieuwe catalogus uitgebracht.
Is een bescheiden boekje maar dat siert hun vind ik.
Maar het is de eerste keer dat ik in een horloge catalogus ALLE modellen heel aantrekkelijk vind…:~
Volgens mij heeft dit merk (gestart in 1914) nog een hele mooie toekomst voor zich.
die Glycine die Veekeren liet zien gaat er bij mij nog wel een keer komen, erg mooi die! Glycine is sowieso een erg mooi merk, degelijke klokken voor een goede prijs
Ik vind dit een van de meest ondergewaardeerde merken, ik heb er een paar gehad, stuk voor stuk kwalitatief hoogstaand afgewerkte horloges, niets op aan te merken.Hier een drietal exen…