Tijdens het rondklikken op Ebay kwam ik deze verkoper tegen, volgens WUS is het een betrouwbare seller. Er komt uiteraard nog wel wat bij aan verzend/import/btw kosten maar dan nog ben je goedkoop uit.
Ik had ze een paar weken geleden ook al gezien. De adviesprijs klopt voor geen meter (as always), zodat het lijkt of je hem bijna voor niks krijgt. Toch is het een scherpe prijs en een kwalitatief zeer goed merk. Ik had precies deze zwarte en vond het een superhorloge. Valt wel erg groot uit met 43 mm en relatief veel “real estate” van de wijzerplaat.
Wat mij opviel bij deze aanbieder is dat ze hem de ene dag voor dit bedrag hebben staan, en toen ik hem wilde aanschaffen, was 'ie ineens $100 duurder. Bovendien zei hij mij dat de garantiekaart niet afgestempeld is. Dat geeft mij een onzeker gevoel. Gestolen? Hoe oud precies? Waarom niet afgestempeld? Bij doorverkoop is dat ook een issue lijkt mij.
maar… voor dat geld kan je een risicootje lopen, nietwaar?
Het is het oude model zonder logo, alleen de letters, dus heel nieuw is deze sowieso niet. Dat je het even weet.
gestolen zal het wel niet zijn, maar vaak als AD’s voorraad in het grijze circuit dumpen, willen ze daar niet voor gestraft worden door de importeur, vandaar dat er geen afgestempelde garantiekaarten bij zitten.