Glycine nieuwe aanwinst

Eigen foto moet ik nog maken,vandaag bezorgd:

een van de mooiere zwitsers naar mijn mening, helemaal top deze klok(tu)
veel plezier ermee;)

Mooi man.
Weer een Glycine op het forum.
En dit is een hele fraaie .
Proficiat. (tu)

ik vind dit een hele mooie.

Mooie klok, goed gedaan!!!

Ik vind die zelfs mooier/rustiger ogen dan die nieuwe Breitling ! (tu)

De Combat is 1 van de mooiste van de Glycine serie vind ik.

Een kameraad van me kocht er 1 een maand of 2 geleden van marktplaats,helaas bleek het achteraf een replica te zijn na toetsing door een haagsche juwelier.

Mooi! Had ik ook naar gekeken. Combat is top, maar voor mij was het weer een duiker geweest… ben toen voor de incursore gegaan, zelfde kleurstelling:

Draag hem nu op bruin leer of zwart nato of leer, dit was leuk voor de WK :slight_smile:

geniet ervan en ik wacht op de eigen pics!

Vind deze erg gaaf.

Waar heb je deze aangeschaft ?..ben zo namelijk ook op zoek.

Veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst!..

Die van leen, of die van mij?

Chrono24 even afspitten naar wat duitse aanbieders, op de glycine site de nl verkopers opzoeken en nabellen. Die combat kom je nog wel tegen… de incursore is in deze kleurstelling niet meer nieuw te vindenvolgens mij…

Stoerrrrr (tu)

Leuke klok dus, zeker ook op rubber.

Veel plezier!

Groet,

Nico.

Mooie pittige zomerklok.
De oranje band staat em niet gek, maar zou dan het liefst rubber eraan zien, of een mooie stalen band.

Ook weer een heel mooie en onderscheidend horloge.

Groet,

Nico.

Proficiat!

Die stoute urenwijzer… :smiley:

Proficiat met je nieuwe aanwinst! Prachtig horloge!! Veel draag en kijkplezier!!

Groet, Justin

Ik heb ook overwogen dit horloge aan te schaffen. Stoere klok, mooi formaat (niet te groot) en een bijna perfecte wijzerplaat (dat ‘combat’ had er van mij niet op gehoefd). Rubber, leer, Nato of staal het zal hem allemaal even goed staan.

Geleficiteerd en geniet ervan.

Waar ik me overigens wel over verbaasd heb waren de vrij grote prijsverschillen. De prijzen op Ebay.de/com/chrono24 (uitzonderingen daargelaten) waren vaak hoger dan de adviesprijs (20% plus). Dus mocht je een aankoop overwegen orienteer je dan goed.

mvg,
Niels

Mooie aanwinst Leen, gefeliciteerd (tu)

mvg, Frans

Erg mooi. Ik had deze bijna aangeschaft. Omdat hij niet op tijd leverbaar was ben ik voor een ander horloge gegaan. Hij heeft de kenmerken van een submariner maar heeft toch echt zijn eigen look.

Mooi!

Gefeliciteerd met dit mooi horloge.

GR harb

(vloeken in de kerk), deze klok was de inspiratie voor een van mijn duikers -staat momenteel op de baai-