Glycine only

Een oorspronkelijke combat? Dat lijkt me wel wat.

1 like

Ik zit ook al een tijdje te googelen. ik heb nog wat foto’s, waar ook een serienr. tussen de lugs te zien is. Dus dat zou idd een militair horloge moeten zijn en deze zwarte variant is zeker zeldzaam. Ik ga ieder geval voor de koop nu.:grinning:

Maar bent wel duurder uit

En daarbij heb je formeel geen bewijs van dat er daadwerkelijk BTW betaald is.

Ik heb dit proces zelf maar één keer doorlopen, en mijn ervaring is dat de bedragen correct leken met mijn berekening, alles erg vlot ging, er verder geen cent bij kwam, en dat ik een Combat Vintage in handen had voor tweehonderd Euro minder dan de goedkoopste die ik in Spanje vond.

De post die aan import en BTW betaald is was wel gespecificeerd, maar ik weet niet of de staat dat als geldig bewijs ziet. Toch doen ze iets goed, want het liep op rolletjes.

Ik heb gewoon een betaling bevestiging van de derde partij die de douane dingen heeft geregeld.

Maar je hebt geen bewijs dat er ook daadwerkelijk is Afgedragen. Al mijn facturen kwamen uit de USA namelijk.

IK kwam deze tegen op MP. Wist niet dat ze bestonden met 3 automaat uurwerkjes. Persoonlijk niet mijn smaak. Daarbij zullen de servicekosten waarschijnlijk ook “maal 3” zijn vermoed ik.

2 likes

Gister overgenomen van onze vrind maar ben er nog niet 100% uit of ik het nou een te gekke klok vindt…

Ordinaire cross post. Heerlijk!

2 likes

Die choco doet 'm goed. Voor mij werkt ie als geen ander, die Combat Vintage, maar als het niet went zien we 'm vanzelf wel in een horlogemarkt topic verschijnen. :slight_smile:

2 likes

Ja deze combi vind ik zelf ook wel geslaagd :slight_smile:

Idd hot…:sunglasses:

4 likes

Kostte mij een week wennen, maar dat hij blijft staat vast. Krijgt bijna alle polstijd.

1 like

En met zo’n handige paracord van @anon94081762EV ben ik even mooi op Armageddon voorbereid.

5 likes

RTL7?

1 like

En op stevige krassen op je horlogekast. :cry:

2 likes

5 likes

Waar is het logo gebleven?

Op al de Glycines die ik heb gehad…geen logo, stuk cleaner

[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Glycine/Glycinefront.jpg.html][/URL]
[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Glycine/Big9front.jpg.html][/URL]

2 likes

Zat er niet altijd op. De mijne had het ook niet!

1 like