Glycine only

Tijd voor een ‘Glycine only’ topic.

Glycine was ‘vroeger’ behoorlijk populair maar heeft even wat kritiek gehad omdat het is overgenomen door Invicta en een nieuw logo heeft gemaakt maar deze Zwiterse boys lijken toch wel weer wat aan liefhebbers te winnen. Ik weet dat @malus65 een leuke Airman heeft (waarvan @selie alweer spijt heeft dat ie hem heeft verkocht) en @hamari heeft een roodomrande duiker in bestelling.

Mijn militaire Glycine moet nog worden geleverd maar ik ben erg enthousiast over het formaat (41mm), de looks en als grote kers op de taart, het gebolde plexiglaasje.

(foto’s Gnomon)

42 likes

Best aardig inderdaad. :thumbsup:
Wat zit hier voor uurwerk in?

Hoezo vroeger, een van m’n “hotste” klokjes:

[URL=http://s185.photobucket.com/user/hypancistrus-zebra/media/Mobile%20Uploads/Horloges/BBDDD9B1-8F1E-468A-A215-0DEB63391905_zpsjuhnpkhi.jpg.html][/URL]

10 likes

Prima merk met historie en gave modellen. :+1:

Jammer van het nieuwe logo.

gr, HJR

2 likes

Nee niet hot. Door dit soort topics en veel plaatjes te plempen ga je het op HF weer hot maken, toch?
Neemt niet weg dat het een mooi merk is en ontzettend draagbare klokjes maakt voor de minderbepolste medemens.

4 likes

ETA 2824

1 like

@anon50762135EV masseert het merk even in bij ons en sorteert zo alvast voor op het onvermijdelijke flipperen.

Ik vind het horloge uit de 1e post trouwens wel fraai trouwens. Staat goed op een NATO ook. Leuke bandenswapper!

11 likes

Die is vanochtend afgeleverd en ligt nu op mij te wachten :grin:

Ziet er goed uit!

4 likes

Automaatje dus. Me likes.

1 like

(Glycine overgenomen - laat je Glycine zien!) :wink:

1 like

iedereen heeft er in principe toch 2?
(uitzonderingen daar gelaten…)

3 likes

Mooi merk met leuke vormgeving, benieuwd naar je review @anon50762135EV

Hier mijn (ex) Airman GMT:

6 likes

Ik zou er in ieder geval nooit meer een kopen met het nieuwe Armani logo.

1 like

Ik heb een aantal mogen bezitten en heb mijn pijlen gericht op een Airman met zwart/blauwe dial en 3 tijdzones in 42 mm. Niks mis mee. Het nieuwe logo vind ik geen probleem.

haha ik had gezocht op ‘only’

1 like

Ik ben wel gecharmeerd van deze, mooi prijsje ook:

https://www.touchofmodern.com/sales/discovery-at-a-discount/glycine-airman-base-22-automatic-3887-11-lb7bh?wall=1

Jammer dat er een bekkie invoer rechten over heen komen…

en jammer dat de sale has ended :wink:

Oh F*** ik zie het, jammer, prijs was $625,-

netjes

Leuk spul hoor, op de lijst:

Of iets eenvoudigers

6 likes