Glycine only

Er zit een GL293, base ETA 2893-2 maar en of je een rode schijf kan vinden weet ik niet.

1 like

Ik blader effe dit topic door en kom, behalve irritant mooie foto’s van mijn ex-Airman :grin: (van @anon53002072EV) dit ineens tegen. Maar bestaat dat nog?
Doet met namelijk terugdenken aan mijn studententijd … (Front 242).

Daar haal ik ook weleens banden. Nou ja… via Etsy. TkachenkoLeather.

2 likes

Hahaha ja EBM bestaat nog steeds. Er is weer een hele nieuwe lichting bands ontstaan de laatste jaren.
Ik heb zelf ook in een EBM/Electroband gespeeld in de jaren 90. Leuke tijd gehad.
Paar jaar geleden heb ik F242 nog live gezien. Ze blijven de masters van de EBM hoor. Ondanks dat er heel veel goeie bands zijn.

Ik heb deze van een verkoper op eBay.com. (Verkoper: soviet-shop)

1 like

Dus die spelen nog? Ik heb ze ook live gezien, maar dat zal een jaar of, nou… 30 geleden zijn.
Toen hadden ze net Front bij Front uit.

1 like

Klopt.
Zij waren 1 van mijn inspiratiebronnen toen ik zelf muziek begon te maken. Net als Skinny Puppy, Frontline Assembly en later ook :Wumpscut:

2 likes

Hier ook heel wat memories aan F242.

Verder als het goed is een combat sub incoming, kan niet wachten (communicatie met verkoper gaat wat traag.)
Maar ook de Airman begint me met zijn historie en al die mooie plaatjes hierboven te triggeren. Tips welkom. (Die van Jaap heb ik al gespot, is die wat?)

En nog plaatje voor de sfeer:

4 likes

Van de Combat ga je geen spijt krijgen. Die zuigt zichzelf vast om je pols en wil niet meer los :slight_smile:

Sowieso zaken doen met Jaap is een genot.

1 like

Eind jaren 80/begin 90 waren mooie tijden. Al de electro bands, maar ook de tijd met m’n eigen band Image Transmission was een tijd om niet te vergeten.

Ik hoop het :slight_smile: Pols is maar 17cm maar met die gebogen lugs moet dat goed komen.

1 like

Vanaf nu beschikbaar Combat Sub 36 mm Automatic

3 likes

Vet model zeg, nooit eerder gezien! Heel gaaf. Hoeveel mm is deze?

Gaaf! Heb je toevallig ook wat ‘echte’ foto’s?

36 mm en ik krijg ze morgen binnen.
Echte foto volgen.

Nog een voor de liefhebber

5 likes

Ik ben erg benieuwd. Lekker maatje wel!

43mm

36 mm

Voor mij een tikkeltje groot, maar dat mag de pret voor jou niet bederven :yum:. Ik vind de kastvorm ook wel erg tof. Lekkere aanwinst hoor!

1 like

Gek genoeg draagt ie kleiner. Hij voelt niet aan als 46mm. Eerder 43-44mm

Deze is GAAF!! :+1: :+1: