Glycine only

Ik mag eindelijk ook meespelen:

18 likes

Overigens wel meteen even een vraagje over het juist zetten van de tijd: de uienwijzer draait in 24 uur rond. Maar hoe zit het met de minutenwijzer? Deze lijkt in 1 uur helemaal rond te gaan, maar als ik deze bijv. op 48 minuten zet geeft de uienwijzer 18 aan in plaats van 17…

Wie kan me even op weg helpen?

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd.

:rofl:

Maar even serieus, je hebt een GMT model gekocht, daarvan gaan de wijzers 2x 12 rond. Persoonlijk vind ik dit erg verwarrend en geeft de voorkeur aan de purist versies.

Mijn hersens krijgen het niet eens voor elkaar om de tijd af te lezen.
De GMT hand helpt me mee als ik het echt wil weten .
Die geeft iig duidelijk het juiste afleesbare uur aan.
De minuten wijzer pikken mijn hersens wel op.

Qua tijd aflezen gebruik ik hem dus echt absoluut niet, lukt niet

Maar wat een pracht, maakt alles goed.

8 likes

De GMT versies begin ik niet meer aan :wink: maar een purist is echt heel eenvoudig om af te lezen. Je moet het “digitaal” doen dus eerst kijken naar de uren en dan pas de minuten wijzer.

15:08 dus:

7 likes

Eens

2 likes

Ik hoor dat bij de gmt versies de gmt verzet met regelmaat niet soepel gaat? Meerdere die dit herkennen?

Ik heb ook de GMT versie. Maar geen enkel probleem.

Wat bedoel je daarmee?

1 like

:rofl: weet ik ook niet precies. Ik krijg er meerdere aangeboden waarvan een staal met zwarte airman 18 waarvan gmt verzet niet soepel gaat. Schijnt vaak voor te komen, maar zoals ik hier begrijp niet dus

Lijkt me lastig te zeggen na welgeteld 1 reactie…

1 like

heb al meerdere die roepen geen last te hebben

1 like

Echt lekker voor de herfst deze warme kleuren.

9 likes

Maar als er iemand is met een leuke airman die wil plaatsmaken, ik hoor t wel.

Ik draag hem eigenlijk te weinig, en is zeldzaam aan het worden :sunglasses:

8 likes

Is dat een cryptische omschrijving voor hij mag weg maar wil er wel de hoofdprijs voor hebben?

5 likes

Doe maar PB (Ben ook nog op ander antwoord aan t wachten) al weet ik niet of ik dit iets vind :thinking: :rofl:

Nee hoor is niet cryptisch, het zijn feiten ,ik draag hem te weinig en deze, niet GMT uitvoering kom je niet vaak meer tegen.
De hoofdprijs? ook dat niet, als hij weg mag gaat dat tegen een realistische prijs, of een mooi bod. :wink:

3 likes

Kruislings

9 likes