Mooie bandjes inderdaad, zie ze wel een voorbij komen op het fourm. Wel een duur grapje
Dat wel, maar dan heb je ook wat. Iets waar je langer plezier van hebt op meerdere horloges!
Vind ik persoonlijk wat te “deftig” voor een toolwatch @hallodhallod. Ik zou anders even een van de bandenmakers op dit forum contacten. Die maken voor minder een minstens net zo’n goede band.
Ik snap je punt, maar de standaard band is ook vrij deftig. Molequin heeft ook wel mooi leer wat daar op lijkt in vele kleuren. En deze glycine… het is zeker een toolwatch qua uiterlijk, maar is eigenlijk ook wel weer een beetje “netjes”
Een van de mooiste combat uitvoeringen.
Hij blijft gaaf maar ik twijfel met een zekere regelmaat of ik hem toch weg zal doen omdat ie weinig draagtijd krijgt.
Voordeel is wel dat ie zo in een mooie conditie blijft
Na langere tijd afwezig te zijn geweest is de Airman toch weer terug in de collectie! Blijft een klapper en ik miste hem inde collectie.
Prachtig design
Mooi hoor! Via welke site heb jij gekocht? Chrono of Glycine.eu?
Gefeliciteerd weer😁
Hoeveel mm? En welk type nummer draagt deze?
Edit: ik vermoed de no1 36mm
Zat te spelen met de gedachte om deze te verkopen, maar ja… Kreeg vandaag weer een compliment van een klant en dan ga ik toch weer twijfelen.
Ik zat ff te kijken op de site van Glycine, puur uit interesse, maar hebben ze altijd zoveel korting op horloges ?
Sinds de overname door invicta wel ja. Eeuwige zonde
Ok. Ik ben er niet in thuis maar is er veel veranderd of komt dat nog ?