Ik was een vakje abuis Haha, kan het weghalen hoor…
Een verstekeling!! Maar wel n mooie hoor ![]()
Nee joh! In het Squale topic komt ook vaak genoeg ander mooi spul voorbij.
Gevonden in Italie en zojuist aangekomen: pre-Invicta Glycine Incursore.
Ooit had ik deze als automaat maar die ging “in eeuwige bruikleen” naar dochterlief.
Op MP vond ik jaren later de “Service”, dat is de quartzversie. En nu deze: met een Eta 6497 als kloppend hart, dat is m.i. toch het echte werk.
Geen datum, geen secondenwijzer, gewoon rustig alleen de tijd. Loopt mooi, dus tevreden mee.
Vraagje,
Ik zit ook met een schuin oog naar een mesh band te kijken, maar vreet dat niet in je lugs?
Bij een band met passende endlinks is er vrijwel geen beweging, maar met rechte endlinks kan dat best veel bewegen toch?
Mooie aanbieding.
Ik zie zo eigenlijk niets geks, zal ze er van de weeks eens afhalen, misschien dat ik dan wel meer schade zie. Wil sowieso weer even terug naar leer.
Zag 'm ook net, ja. Dijk van een horloge voor peanuts!
Zwitsers hi-beat uurwerk en saffier…
Ja prachtig horloge. Heb hem niet, vriend van me wel.
't Is dat ik er net eentje gekocht heb (Airman)…
Ook mooi ![]()
Ik heb hier in het jaar 2020 rond gehangen met een 24-uurs Base 22 model. Achteraf vond ik de NOON of DC-4 toch mooier dus deze mocht vertrekken. Zijn de modellen die tegenwoordig verkrijgbaar zijn nog een beetje origineel aan de eerste modellen? Zie dat de wijzers wel anders zijn, zie ik nog iets over het hoofd? Deze bijvoorbeeld:
Plaatje van mijn oude Purist.
Had je toevallig al gewisseld?












